Der Dziennik - niepolska gazeta, niepolski serwer

Data: 2009-03-06 08:53:24
Autor: Bad Behaviour
Der Dziennik - niepolska gazeta, niepolski serwer
http://geotool.servehttp.com/?ip=195.50.176.145&host=www.dziennik.pl

To juz nawet Niemcy nie wstydza sie wystawiac rzekomej polskiej gazety na niemieckim serwerze. Ale Polak wciaga i kupuje Der Dziennik jak swieze buleczki.

A jak Axel Springer zakladal w Hiszpanii nowa gazete i rozpoczal rekrutacje hiszpanskich dziennikarzy to nikt szanujacy sie nie chcial pojsc do Niemca pracowac. Ale Polak lubi byc wkrecidupem i uslugiwac swoim odwiecznym panom.

Data: 2009-03-06 09:29:22
Autor: jadrys
Bad Behaviour pisze:
[...]

Pewnie Polacy chcieliby kupować jak również pracować w "Polskiej" gazecie.. Tylko gdzie one są? Chyba tylko za granicą, np. w Chicago..

--
Linuks to system dla myĹ›lÄ…cych uĹĽytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   RĂłwnieĹĽ ja

Data: 2009-03-06 10:33:48
Autor: Bad Behaviour
jadrys wrote:
Bad Behaviour pisze:
[...]

Gdzie sa polskie gazety zapytujesz? Ja nie wiem, bo za mlody jestem. Ale zapytaj sie tych, co zakladali spolki nomenklaturowe i tych co zainstalowali zdrajcow Polski a rzadach w latach 90-tych. Oni ci powiedza gdzie jest polski majatek, za ktory moznabyloby np. zalozyc polska gazete.

Data: 2009-03-06 11:30:22
Autor: Panslavista
Der Dziennik - niepolska gazeta, niepolski serwer

Użytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisał w wiadomo¶ci
jadrys wrote:

> [...]

zainstalowali zdrajcow Polski a rzadach w latach 90-tych. Oni ci
powiedza gdzie jest polski majatek, za ktory moznabyloby np. zalozyc

Wystarczy zapytać Walizy, za ile sprywatyzował GWno (rebusom).

Data: 2009-03-06 17:06:23
Autor: zbig

jadrys wrote:
Bad Behaviour pisze:
[...]

Pewnie Polacy chcieliby kupować jak również pracować w "Polskiej" gazecie.. Tylko gdzie one s±? Chyba tylko za granic±, np. w Chicago..

[...]
Kilka tytułow dostał PiS.
Mistrzowstwem ¶wiata było doprowadzenie do upadku Ekspresu Wieczornego, gazety po któr± ustawiały się kolejki chętnych.

Data: 2009-03-06 17:23:35
Autor: Andrzej Adam Filip
Der Dziennik - niepolska gazeta, niepolski serwer [sieć: Boreus Rechenzentrum GmbH]
Bad Behaviour <bad@bevahiour.co.nz> pisze:

[...]

A kiedy siÄ™ niby wstydzili serwera *.pl w Niemczech?
Według netcraft.com serwer www.dziennik.pl zawsze (od 25 sierpnia 2008)
stał na sieci "Boreus Rechenzentrum GmbH".

http://uptime.netcraft.com/up/graph?site=www.dziennik.pl

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Zachowuj się właściwie, a nie dotknie cię przykrość.

Der Dziennik - niepolska gazeta, niepolski serwer