Der Spiegel oślepnął

Data: 2012-09-14 15:33:00
Autor: Klin
Der Spiegel oślepnął
   Przeglądnąłem kwietniowe numery Spiegla z 2010 roku
  nie znalazłem w nich żadnej wzmianki o katastrofie
  prezydenckiego samolotu w Smoleńsku są
  natomiast piękne zdjęcia wulkanu z Islandii czyli
  coś dostrzegli i to ich pewnie zaćmiło.

Data: 2012-09-14 10:31:23
Autor: Stachu Chebel
Der Spiegel oślepnął
On 14 Wrz, 15:33, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
[...]

A bylo cos o Hitlerze? Wszak gostek urodzil sie w Kwietniu i w tym
samym miesiacu dokonal zywota. Jak sadzisz Klinie? Niemce maja wielbic
Kaczke i JP2?

Data: 2012-09-14 19:36:12
Autor: u2
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 19:31, Stachu Chebel pisze:
A bylo cos o Hitlerze? Wszak gostek urodzil sie w Kwietniu i w tym
samym miesiacu dokonal zywota. Jak sadzisz Klinie? Niemce maja wielbic
Kaczke i JP2?

A co, majom wielbic Hitlera ? :-)

Data: 2012-09-14 23:12:52
Autor: Chiron
Der Spiegel oślepnął
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c2454f1-3686-4a53-9f16-ad3534fa6e08ft6g2000vbb.googlegroups.com...
On 14 Wrz, 15:33, Klin <""klin
\"@wp.pl, ..">
wrote:
[...]

=========
Miałem Ci odpowiedzieć...ale nie warto.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-14 15:38:51
Autor: u2
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 15:33, Klin > pisze:
[...]

Przeciez niemieckie media sa pod scislym nadzorem BND. Nie miej zludzen
co do niezaleznosci niemieckich mediow ;-)

Data: 2012-09-14 15:49:46
Autor: Klin
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 15:38, u2 pisze:
[...]

    Przepraszam na 116 stronie w drugim numerze po katastrofie
    zdjęcie Tuska w objęciach Putina mówiące o zbliżeniu
    polsko rosyjskim w związku z tą tragedią.

Data: 2012-09-14 17:22:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel oślepnął

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:505335ff$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A mógł Putina w ucho ugryźć!

Data: 2012-09-14 08:55:19
Autor: Stachu Chebel
Der Spiegel oślepnął
On 14 Wrz, 17:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A mógł Putina w ucho ugryźć!

:)))))

Data: 2012-09-14 18:31:10
Autor: Klin
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 17:55, Stachu Chebel pisze:
On 14 Wrz, 17:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A mógł Putina w ucho ugryźć!

:)))))

   Wiem należysz do tych sk****synów coby chętnie zatańczyli
   na smoleńskich grobach.

Data: 2012-09-14 19:06:04
Autor: u2
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 18:31, Klin > pisze:
[...]

Tańczy jak mu każą ;-)

Data: 2012-09-14 19:48:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel oślepnął

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:50535bd4$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz mnie objaśnić, gdzie owe smoleńskie groby się znajdują i kto w tych grobach smoleńskich spoczywa?

Data: 2012-09-14 23:19:28
Autor: Chiron
Der Spiegel oślepnął
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50536df9$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bierzesz jakieś leki, żeby nie spać?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 12:10:46
Autor: Chiron
Der Spiegel oślepnął
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:505446d5$0$1298$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy znasz pojęcie metonimii? Nie znasz, bo byś nie zadawał takich pytań. Przyswój sobie to pojęcie. Pomóc Ci?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 15:06:44
Autor: Chiron
Der Spiegel oślepnął
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50546311$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Człowieku- nawet nie potrafisz odnieść się do tego, co napisałem. Prawdopodobnie nie rozumoiesz odpowiedzi- no ale to nie moja wina.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 19:35:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel oślepnął

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k31uh1$ds9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czy potrafisz w końcu odpowiedzieć na pytanie:

#Możesz mnie objaśnić, gdzie owe smoleńskie groby się znajdują i kto w tych grobach smoleńskich spoczywa?@

Jeśli o jakiś grobach smoleńskich piszesz, to chyba wiesz, o czym piszesz?
A może pisałeś to, z głowy czyli z niczego? No i teraz nie wiesz co masz odpowiedzieć?

Data: 2012-09-14 19:55:29
Autor: trybun
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 18:31, Klin > pisze:

  Wiem należysz do tych sk****synów coby chętnie zatańczyli
  na smoleńskich grobach.

Że się wtrącę odbiegając trochę od sedna wątku - żądasz szacunku dla kogoś?

Data: 2012-09-14 20:18:52
Autor: Marek Woydak
Der Spiegel oślepnął
Dnia Fri, 14 Sep 2012 19:55:29 +0200, trybun napisał(a):

W dniu 2012-09-14 18:31, Klin > pisze:

  Wiem należysz do tych sk****synów coby chętnie zatańczyli
  na smoleńskich grobach.

Że się wtrącę odbiegając trochę od sedna wątku - żądasz szacunku dla kogoś?

Np. dla prezydenta.

MW

Data: 2012-09-15 08:15:23
Autor: trybun
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 20:18, Marek Woydak pisze:
[...]

A od kiedy to jakiekolwiek znaczenie ma szacunek wymuszany? Nie widzisz absurdu w tym - ktoś pyta - "szanujesz prezydenta"? - "tak" - "a dlaczego go szanujesz"?  - "bo mi każą"?

Data: 2012-09-14 21:21:23
Autor: Klin
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 19:55, trybun pisze:
W dniu 2012-09-14 18:31, Klin > pisze:

  Wiem należysz do tych sk****synów coby chętnie zatańczyli
  na smoleńskich grobach.

Że się wtrącę odbiegając trochę od sedna wątku - żądasz szacunku dla kogoś?

    Dla ofiar jednej z większych tragedii w dziejach powojennej Polski.
    Przykro, że muszę ci to tłumaczyć robienie sobie kpinek z tej
    tragedii czy może nawet zbrodni jest więcej niż nie na miejscu.

Data: 2012-09-14 21:57:38
Autor: u2
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-14 21:21, Klin > pisze:
[...]

To pomyliles grupy, tutaj wlasnie trolle chetnie tanczom na cudzych grobach.

Data: 2012-09-14 22:37:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel oślepnął

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:505383b8$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chłopcze! Kpiny robi Macierewicz i jego ferajna!

Data: 2012-09-14 23:34:41
Autor: Chiron
Der Spiegel oślepnął
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50539583$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pomyliłeś pigułki. Znowu:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 11:15:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel oślepnął

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k307tf$s2o$1node2.news.atman.pl...
[...]

Brak konceptu? To dorzuć jeszcze trochę obelg. Może dostaniesz orgazmu?

Data: 2012-09-15 12:15:06
Autor: Chiron
Der Spiegel oślepnął
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50544729$0$1315$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Powiedz mi- czy ktoś kiedyś Cię do czegoś przekonał? Ot- użył argumentu, wykazał, że nie miałeś racji- i przyznałeś: "faktycznie- nie miałem racji. myliłem się" Potrafisz podać choć 1 taki przykład? Najlepiej- żeby można było sprawdzić- z usenetu?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 13:16:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel oślepnął

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k31kf8$4b8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Faktycznie. Jesteś bezsilny. Może na odpręzenie kielonka se strzelisz lub jakiegoś dopalacza?

Data: 2012-09-15 15:07:53
Autor: Chiron
Der Spiegel oślepnął

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5054639d$0$1314$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A możesz po prostu odpowiedzieć na pytanie: czy komuś kiedyś w ogóle przyznałeś rację? Czy się choć raz w życiu myliłes?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 19:47:33
Autor: Klin
Der Spiegel o�lepn��

Może skręta?

    http://www.youtube.com/watch?v=c2DM6f_iZ2Y

Data: 2012-09-15 21:58:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel o�lepn��

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5054bf3a$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

Może skręta?

   http://www.youtube.com/watch?v=c2DM6f_iZ2Y

Jeden z komentarzy pod filmikiem:
#Filmik godny autora który pozbawiony jest całkowicie mózgu, nic lepszego nie jesteś w stanie utworzyć prostaku.#

Data: 2012-09-15 22:10:51
Autor: Klin
Der Spiegel o�lepn��

[...]

    Zadając idiotyczne pytania udowadniasz, Ĺźeś godny
    by Ci ten filmik zadedykować.

Data: 2012-09-16 09:42:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Der Spiegel o�lepn��

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5054e0d1$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli filmik jest: "godny autora który pozbawiony jest całkowicie mózgu", to linkującemu ten filmik również brakuje tego organu.

Data: 2012-09-16 12:30:44
Autor: Chiron
Der Spiegel o�lepn��
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:505582ea$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Film jest dopasowany do Twoich możliwości intelektualnych- więc czego jęzczysz? Zadałeś pytanie- odpowiedziałem, a Ty nawet nie usiłowałeś ZROZUMIEĆ odpowiedzi. To dostałeś taką, jaką powinieneś zrozumieć.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-15 15:25:36
Autor: u2
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-15 12:15, Chiron pisze:
[...]

bidzik nigdy sie nie myli, bo jest saperem :-)

Data: 2012-09-15 08:15:06
Autor: trybun
Der Spiegel oślepnął
[...]

Klin, proszę - nie tłumacz mi skoro wobec nieuniknionej śmiertelności człowieka nazywasz  zejście obcych Ci zupełnie (w niejednym przypadku nawet Ci wrogich) z tego świata - tragedią.. Wiesz ilu ludzi codziennie umiera w Polsce? Dlaczego więc wybiórczo każesz innym szanować śmierć ludzi. A prawdziwa tragedia to wtedy gdy ciężko zachoruje, bądź umrze ktoś z rodziny, przyjaciel, sąsiad itd. Ale na pewno nie ktoś z tego bagna zwanego światem polityki.

Kpinki w tej sprawie to rzecz oczywiście zupełnie nie na miejscu. Jednak niektórzy politycy z upodobaniem szargają ich pamięć, próbują coś na tym ugrać dla siebie.

Data: 2012-09-15 17:00:25
Autor: jacek
Der Spiegel oślepnął

> [...]

ludzi. A prawdziwa tragedia to wtedy gdy ciężko zachoruje, bądź umrze
ktoś z rodziny, przyjaciel, sąsiad itd. Ale na pewno nie ktoś z tego

szanowny trybunie, nie piszesz prawdy czy raczej piszesz
dość wybiórczo. jeśli ktoś kogoś szanuje, to choćby znał
go tylko ze środków masowych, nie jest on dla niego
osobą obcą, co chyba normalne.
Klin całkiem nie każe ci traktować wybiórczo śmierci ludzi,
tyko mówi, że szacunek należy się ludziom jednej z większych
tragedii w dziejach powojennej Polski, co całkiem nie znaczy,
że taki szacunek nie jest przynależny osobom, które dotknęła
inna tragedia, które znasz lub nie znasz,
których postawie możesz zarzucić nawet więcej
niż, co by nie mówić, dobrotliwemu podejściu do ludzi
Pana Prezydenta.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2012-09-16 09:37:12
Autor: trybun
Der Spiegel oślepnął
W dniu 2012-09-16 02:00, jacek pisze:
[...]

Powtórzę pytanie - co nazywasz tragedią? Śmierć prezydenta i jego asysty, i dlatego ludzie mają to szanować? Pochylać głowy i przytakiwać prowokatorom, prowokującym innych do określonych zachowań?
Powtórzę to co już tu kiedyś napisałem na psp, odnośnie tego smoleńskiego zamachu. W chwili gdy ta wiadomość dotarła do mojego domu, to wywołała szok. Mimo tego że w domu nikt nie był stronnikiem Prezydenta Kaczyńskiego, to tu i ówdzie w oczach pojawiły się łzy. To wzruszenie zostało już po kilku dniach zamienione na zwykłą obojętność, a później nawet w niechęć. - Tak szanowny jacku, to nachalne żądanie w mediach szacunku przyniosło swój efekt.. Tak więc lepiej nie mówić ludziom co mają szanować, a już w ogóle żądać jakiegoś szacunku do kogoś bądź czegoś. Śmierć jest wpisana w życie człowieka i nie jest żadną tragedią dla nikogo spoza wąskiej grupki z najbliższego otoczenia. Naprawdę żądanie szacunku dla kogoś zmarłego, znanego tylko z telewizji to groteska.

Data: 2012-09-14 19:17:01
Autor: Andy Niwinski
Der Spiegel oślepnął

"Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> schrieb im Newsbeitrag news:50533210$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ciekawe. Artykuł z 10.04.2010:

http://www.spiegel.de/politik/ausland/polens-praesident-kaczynski-tragisches-ende-einer-nationalen-mission-a-688250.html

A tu cały zestaw artykułów ze Spiegla "kompletnie bez wzmianek" o Smoleńsku i katastrofie:

http://www.spiegel.de/thema/flugkatastrophe_von_smolensk_2010/

Tylko takie kurwy jak ty, u2 czy inne katoszołomy macie klapki na oczach. Co nie podbite przez proboszcza i zatwierdzone przez Rydzyka - to nie przenika do resztek skatolałego mózgu.

Data: 2012-09-14 23:00:35
Autor: leszek niewiadomski
Der Spiegel oślepnął
Am 14.09.2012 19:17, schrieb Andy Niwinski:

[...]

Biedny "klin" "oslepnal" albo czyta tylko obrazki? A moze podrzucili mu temat jacys analfabeci i nieszczesnik nie sprawdzil? Cos jak Ziemba ps. mkarwan. Rzeczywiscie obfita dokumentacja i nawet dostepna bezplatnie.
--
ln.
--

Der Spiegel oślepnął