Dera w mocnych słowach o Wałęsie. "Postać tragiczna"

Data: 2019-02-14 10:53:32
Autor: boukun
Dera w mocnych słowach o Wałęsie. "Postać tragiczna"
- Dla mnie osobiście jest to postać tragiczna - powiedział o Lechu Wałęsie minister w Kancelarii Prezydenta RP Andrzej Dera w programie "Tłit". Podkreślił, że nigdy nie podważał tego, co robił Wałęsa w czasach przełomu. - Sam stałem po jego stronie - podkreślił.  Zaznacza jednak, że potem dowiedział się o jego "drugiej stronie życia". - Nie potrafię zaakceptować zakłamywania rzeczywistości, nie potrafił stanąć w prawdzie - podsumował Dera.

https://wiadomosci.wp.pl/dera-w-mocnych-slowach-o-walesie-postac-tragiczna-6349335605794433v

boukun

Dera w mocnych słowach o Wałęsie. "Postać tragiczna"