Derbi Senda 50 (enduro)

Data: 2016-09-14 17:50:32
Autor: masti
Derbi Senda 50 (enduro)
xlRasta wrote:

Witam.
Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?

a za ile kupić i ile chcesz na nim zarobić?
to będzie jasne czy się opłaca

--
BMW R1100GS '94

Data: 2016-09-15 09:27:35
Autor: xlRasta
Derbi Senda 50 (enduro)
Kupić to za 2100.
Zarejestrowany,OC i 2002r. A
sprzedawać to nie bardzo, bo będę się uczył jezdzić (profesjonalniej) bardziej mi chodzi o to : -Ile pali na 100/km
-Czy ciągnie, ile koni ma śilnik
-Ile kosztują częsci (tanio,drogo)
Pozdrawiam --

Data: 2016-09-15 17:25:27
Autor: xlRasta
Derbi Senda 50 (enduro)
Ciekawe czy ktoś udzielił by mi odpowiedzi na tym forum ;/

Data: 2016-09-15 20:00:53
Autor: Budzik
Derbi Senda 50 (enduro)
Użytkownik xlRasta xlragonik5@_NOSPAM_gmail.com ...

Ciekawe czy ktoś udzielił by mi odpowiedzi na tym forum ;/

Sgigacz jest uwazany za forum dla idiotów wiec raczej nie sadze...

Data: 2016-09-15 22:53:19
Autor: Akarm
Derbi Senda 50 (enduro)
W dniu 2016-09-15 o 19:25, xlRasta pisze:
Ciekawe czy ktoś udzielił by mi odpowiedzi na tym forum ;/

A podobno nie ma głupich pytań...
Przecież na pytanie
> "Czy opłaca się kupić Derbi Senda (Enduro)?"
otrzymałeś odpowiedź. Dla ludzi o poziomie inteligencji trochę wyższym od taboretu jest oczywiste, że jeśli coś się sprzeda taniej niż się kupiło, to znaczy że się nie opłacało. Natomiast jeśli się sprzeda drożej, czyli się zarobi, to znaczy że się opłacało.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Derbi Senda 50 (enduro)