Derby Warsiawy

Data: 2010-11-12 14:54:07
Autor: Grzegorz Z.
Derby Warsiawy
Kibole idący w warszawskim marszu narodowców 11 listopada pocięli się
nawzajem nożami - takiej treści informację dostaliśmy na Alert24.
Rzeczywiście, informacje potwierdzają kibicowskie fora. W wątku o
marszu na internetowym forum kibice.net  pojawia się informacja, że
pseudokibice Legii Warszawa, biorący udział w marszu zaproponowali
"ustawkę" kibolom Polonii. W czasie bójki zwaśnionych pseudokibiców,
Legioniści użyli noży.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8653501,Po_marszu_narodowcow_dwie_osoby_z_ranami_klutymi_.html

Do założenia tego wątku zainspirował mnie ten artykuł:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/lewicowcy_ktory_z_was_to_mosdorf

:-)

Data: 2010-11-13 00:07:00
Autor: Tomy M.
Derby Warsiawy
W dniu 2010-11-12 23:54, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Oszczędź sobie cytowania GWNA.
Nikt normalny tego szajsu nie bierze na poważnie.Przypomnę wszystkim tutaj zebranym że GWNO napisało iż ONR i WSZECHPOLACY
NAPIERDALALI SIĘ Z POLICJĄ. Trzeba być kompletnym
debilem aby uprawiać tak durną propagandę, to kompromitacja GWNA.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-12 15:09:47
Autor: Grzegorz Z.
Derby Warsiawy
On 13 Lis, 00:07, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

NAPIERDALALI SIĘ Z POLICJĄ. Trzeba być kompletnym
debilem aby uprawiać tak durną propagandę, to kompromitacja GWNA.

A kto w Krakówku krzyczał "zrobimy z wami co Hitler z Żydami?"

Też GWno?

Data: 2010-11-13 00:14:56
Autor: Lorn
Derby Warsiawy
W dniu 2010-11-13 00:07, Tomy M. pisze:
[...]

Policja zgarnęła kilku debili za palenie głupa? Jakie to są opiniotwórcze media wg. kołtuna? :>

Data: 2010-11-13 00:41:29
Autor: Kaczysta
Derby Warsiawy
Rzecz w tym, iż wczoraj było Narodowe Święto Niepodległości (taka jest oficjalna nazwa tego świeta, przypadającego na dzięń 11 listopada)/
W Warszawie grupa Polaków chciała to święto godnie uczcić, składając m.in. kwiaty pod pomnikiem Romana Dmowskiego, wielkiegi Polaka. Jednak hałaśliwa grupa antypolaków postanowiła do tego niedopuścić - to bydło ustawiło się się poprzek jezdni z hasłami, że faszyzm nie przejdzie, atakując brutalnie uczestników patriorycznej manisfestacji.
To przypomina lata PRL, gdy dzień 11 listopada był dniem zakazanym - koło Placu Zwycięstwa Warszawie przyczajone tabuny milicji i SB atakowały pałami tych, którzy chcieli godnie uczcić to narodowe święto.
Dzisiaj - w podobno wolnej i niepodległej Polsce - esberckie bydło znowu zaatakowało - tym razemw w glorii chwały TVN24. To jakiś koszmar!
AZ

Data: 2010-11-13 00:22:50
Autor: rAzor
Panie Gszjegoszu
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Pan olewa istotne tematy.
Nie wypada.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-12 15:26:02
Autor: Grzegorz Z.
Derby Warsiawy
On 13 Lis, 00:22, rAzor <colonel.rzhev...@kobyla.com.ru> wrote:
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Pan olewa istotne tematy.
Nie wypada.

Co miałem napisać? Że to Biedroń tak w Krakowie skandował?

I stanowczo wolę cię w wersji "podlizuję się".

Derby Warsiawy