Derby dla Górnika!

Data: 2009-03-03 18:40:35
Autor: UGI
Derby dla Górnika!
Ok retransmisje mam za soba wiec moge wiecej powiedziec o meczu.

Chociaz czy jest sens mówić o błędzie na błędzie....tfu, pierwszej polowie? Albo o tym, że Kasperczak troche poswirowal wystawiajac Pitrego na lewej pomocy? Nie zebym watpil w dynamikę i szybkość Przemka ale Madejski chyba bardziej sie do tego nadaje, a spedzil na lawce caly mecz.
Co zrobil Banas wszyscy widzielismy. Za to niewielu widzialo co robil Pazdan. Po raz pierwszy bylem pod wrazeniem jego gry. Bezbłędny. Za to atak....byl w ogole taki? Szczot najczesciej byl osamotniony a Gorawski najcześciej gubil pilke. Najwiekszym rozczarowaniem byl dla mnie Strak i Kolodziej. Pierwszego nie bylo w ogole widac za to drugiego niestety czasem bylo widac, chociaz brawa za wywalczenie wolnego po ktorym Banas strzelil gola.
Po raz pierwszy w tym sezonie widzialem przeciwnika, ktory nie potrafil sobie wypracowac czystej sytuacji co oznacza, ze Gornicy musieli sporo pracowac nad defensywa. Ale Bonin jak byl tak jest cienki w obronce. Nie wiem dlaczego niektorzy trenerzy maja klapki na oczach i usilnie wstawiaja pilkarza, ktorego miejsce jest zupelnie gdzie indziej.

Mecz z Arką może być ciekawy, optymizm jest spory ale mecze wygrywa sie czyms wiecej. Henri daj Szczotowi Madejskiego i bedzie dobrze.

--

Derby dla Górnika!