Deresz jest katolikiem?

Data: 2010-09-11 07:49:51
Autor: abc
Deresz jest katolikiem?
Oburza się, że nie zaproszono go na Mszę Świętą w katedrze na Wawelu
http://beta.wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/pomylka-podczas-uroczystosci-na-wawelu,1,3658185,wiadomosc.html

A przecież Dereszowa nie miała katolickiego pogrzebu i to zapewne była jego
decyzja. O co więc teraz chodzi temu człowiekowi?

Data: 2010-09-11 08:08:56
Autor: Jarek od kżyża
Deresz jest katolikiem?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8b1880$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może nie interesowała go msza, tylko chciał byc przy odsłonięciu tablicy, na której widnieje nazwisko jego żony. To jaki pogrzeb miała jego żona i czy on sam jest katolikiem nie ma tu nic do rzeczy. Poza tym uroczystości na Wawelu nie są tylko dla katolików.

Przemysław Warzywny

--

"Wstępując do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolność oceniania rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to mąż stanu" i pokrewne".

Data: 2010-09-11 08:14:29
Autor: abc
Deresz jest katolikiem?
[...]

Kościół nie jest firmą świadczącą usługi interesujące bezbożników.

Data: 2010-09-11 08:17:38
Autor: Jarek od kżyża
Deresz jest katolikiem?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8b1e47$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Krypty wawelskie nie są własnością kościoła.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-11 08:56:11
Autor: abc
Deresz jest katolikiem?
Krypty wawelskie nie są własnością kościoła.

Są.

Data: 2010-09-11 12:17:12
Autor: Jarek od kżyża
Deresz jest katolikiem?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8b280d$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
Krypty wawelskie nie są własnością kościoła.

Są.

Jasne, sukiennice, ratusz, barbakan, brama floriańska, wszystko jest katabasów.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-11 13:15:24
Autor: Grzegorz Z.
lefebrysta lewituje

[...]

Księżyc pewnie też już im "zwrócono" heheheheheh A swoją drogą - w jakim idiotycznym świetle stawia to wierzących gdy
sekciarz abc de facto nie będący katolikiem wylicza kto katolikiem jest a
kto katolikiem nie jest.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-11 15:16:44
Autor: abc
Deresz jest katolikiem?
Krypty wawelskie nie są własnością kościoła.

Są.

Jasne, sukiennice, ratusz, barbakan, brama floriańska, wszystko jest
katabasów.

Nie. Ale katedra i krypty są własnością Kościoła.

Data: 2010-09-11 08:59:29
Autor: zbig
Deresz jest katolikiem?
On 11 Wrz, 15:16, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Jasne, sukiennice, ratusz, barbakan, brama floriańska, wszystko jest
> katabasów.

Nie. Ale katedra i krypty są własnością Kościoła.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Już ci raz o tym pisałem, i dalej powtarzasz to kłamstwo. Wawel i
katedra wawelska jest jedynie administrowana przez Kościół. działka a
wiec i wszystko co na niej jest zbudowane a takze pod nia nalezy do
państwa.

Data: 2010-09-12 19:44:57
Autor: abc
Deresz jest katolikiem?
[...]

Nie słyszałem, żeby katedrę na Wawelu upaństwowiono jak np. katedrę św. Wita
w Pradze, którą teraz zwrócono Kościołowi

http://storico.radiovaticana.org/pol/storico/2006-06/83560_praga_katedra_wlasnoscia_kosciola.html

Data: 2010-09-11 21:50:29
Autor: jadrys
Deresz jest katolikiem?
  W dniu 2010-09-11 08:14, abc pisze:
[...]

A niby czym jest - czemu służy?  Czyż to nie on ma wskazywać światełko błądzącym?

Data: 2010-09-12 09:47:40
Autor: cyc
Deresz jest katolikiem?

 W dniu 2010-09-11 08:14, abc pisze:

Kościół nie jest firmą świadczącą usługi interesujące bezbożników.

Kosciol nie jest firma , ktora moze robic to co sie jej podoba .
Kosciol jest na uslugach Boga i dla ludzi a kaplan od tego aby nawet bezboznikow , niewierzacych probowal przywiesc "przed oblicze Pana " !. To ich zasrany obowiazek a wymyslane dla dodania sobie boskosci obwarowania liturgiczno - administracyjne  sa jawnym bluznierstwem i stawiaja takich ksiezy poza nawiasem prawdziwego kosciola . Kosciol to nie ksiadz!.
Nawet niewierzacy czlowiek , gleboki ateista powinien byc przez ksiedza "zaopatrzony " , chocby po cichu w myslach jesli ksiadz wierzacy a tych coraz mniej .
Jak slysze o przypadkach , ze ksiadz odmawia dziecku chrztu bo .....i takie tam rozne przyczyny jak np. brak slubu koscielnego rodzicow itp. to noz mi sie w kieszeni otwiera i najchetniej zdarlbym takiemu klesze sutanne przy pomocy klonicy . Tacy ksieza nie maja pojecia o religii , ktorej nauczaja .

cyc

Data: 2010-09-11 08:42:55
Autor: cyc
Deresz jest katolikiem?

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i6f6dr$9s4$1inews.gazeta.pl...

[...]

To skandal , ze jakis niekatolik ma pretensje o to , ze nie zostal zaproszony na bedacy wlasnoscia Dziwisza Wawel !.
Cale szczescie , ze chociaz pominieto je przy wyczytywaniu nazwisk podczas uroczystosci .Widac ksiadz , ktory celebrowal ta jedna z najwiekszych narodowych uroczystosci byl na tyle madry , ze zorientowal sie w pore i wyczytal tylko tych ktorych uznal za godnych tego  . Dziwsz napewno za to go awansuje i trudno sie temu dziwic .

cyc

Deresz jest katolikiem?