Desperacja

Data: 2011-09-25 02:45:17
Autor: Grzegorz Z.
Desperacja
niewiele komentarzy, żadnych aluzji do minimalnej chociażby
współodpowiedzialności Pana Premiera za tę bezradność podpalającego się
człowieka.

Ten "podpalający się człowiek" miał mundurową emeryturę wyższą niż moja
pensja, wcale nie będąca płacą minimalną.

Winien więc jest chyba sam sobie, za dużo się reklam naoglądał o
"miniratkach".

Chyba że Tuska pociągniemy do odpowiedzialności za "miniratki" ? --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-25 10:17:14
Autor: HeÂŽSk
Desperacja
On Sun, 25 Sep 2011 02:45:17 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

> [...]

"miniratkach".

Chyba że Tuska pociągniemy do odpowiedzialności za "miniratki" ?

 jestem ciekaw ktora partia wykorzysta to podpalenie sie do  walki wyborczej. zauwazcie, ze jakos cicho zrobilo sie na  temat leppera. czyzby ich tragedia byla malo interesujaca
 by dokopac tuskowi czy komorowskiemu?  przypominam o http://deklaracjalodzka.pl - 6 191 osob
 podpisalo sie pod wypocinami prezesa. ilu odrzucila cenzura?

 ostatni poprawny ideologicznie wpis:

 "Patryk Kowalski pisze:
 6 sierpnia 2011 o 23:32

 Popieram.Koniec z przemocą.Brawo Panie KACZYŃSKI."

 a kibole wierny elektorat PiS wciaz demoluja stadiony,  opluwaja premiera. oto Polska wlasnie....

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-25 10:40:00
Autor: pluton
Desperacja
 jestem ciekaw ktora partia wykorzysta to podpalenie sie do
 walki wyborczej. zauwazcie, ze jakos cicho zrobilo sie na
 temat leppera. czyzby ich tragedia byla malo interesujaca
 by dokopac tuskowi czy komorowskiemu?

Smialo trupem wymachujesz,
glos w wyborach uzyskujesz.

Nullification