Destabilizowanie.

Data: 2011-02-07 00:08:23
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Destabilizowanie.
mi(c).sz. wrote:

 C (węgiel) ma masę atomową mniejszą niż tlen, w związku z czym dwutlenek
węgla jest lżejszy proporcjonalnie od tlenu, czyli łatwiej się nagrzewa,
czyli działa destabilizująco na temperaturę powietrza. A myślałem, że C
jest cięższe niż O.

Grupy Ci się chłopcze pomyliły?
Idź z tymi swoimi dywagacjami na pl.sci.fizyka, albo od razu na rec.humor.

Albo też umów się z Rudym, on w tym roku zdaje maturę, to Ci pomoże przejść do drugiej klasy, a przy okazji sam sobie co nieco powtórzy.
--
Pit

Data: 2011-02-08 18:47:49
Autor: mi\(c\).sz.
Destabilizowanie.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:iin9ju$113$1news.onet.pl...
mi(c).sz. wrote:

[...]

 Nie jestem dla ciebie chłopcem, parobku.

 M.

Data: 2011-02-08 19:04:31
Autor: mi\(c\).sz.
Destabilizowanie.

Idź z tymi swoimi dywagacjami na pl.sci.fizyka, albo od razu na rec.humor.

Nie sądzę, żebyś był aż taki tępy, żeby nie wiedzieć, że mowa o sektorze energetycznym, więc wychodzisz na prowoka, co to zagaduje, dla zamętu, mającego odwrócić uwagę od problemu.
Wymyśl mi tu teraz metodę spalania węgla (kamiennego, co pozwoli uniknąć twoich dywagacji), która ten problem rozwiąże. Ja coś wymyśliłem.

M.

Destabilizowanie.