Destroyer Fixation

Data: 2009-11-16 17:11:09
Autor: Tomasz Minkiewicz
Destroyer Fixation
Witam,

Czy ktoś z Was może zna (najlepiej z praktyki) tę ramkę i mógłby coś
o niej napisać: http://www.destroyer.pl/ramy/podstrony/fixation_.htm

A może ktoś z Łodzi taką ma i pozwoliłby obejrzeć?

Na jakimś forum znalazłem wątek, w którym ta ramka została przeżuta,
wypluta i wdeptana w ziemię. Wprawdzie to rok temu, a ktoś z
zabierających tam głos chwalił Destroyera, że się rozwijają i są
otwarci na sugestie, więc można spodziewać się poprawy, ale pewna
rezerwa po takiej lekturze pozostaje, zwłaszcza że cena może nie
zabójcza, ale też nie jakoś specjalnie niska.

TIA

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-16 18:54:06
Autor: kml
Destroyer Fixation

Użytkownik "Tomasz Minkiewicz" <tommink@gmail.com> napisał w wiadomości news:20091116171109.7561bd27sultan...

[...]

Miałem kiedyś ramę tej firmy ale inny model (DS2 bodajże) i powiem tyle - mega badziew. Nie wiem co to była za stal ale na pewno to nie było cro-moly. Zanim kupisz KONIECZNIE się na tym przejedź.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-16 19:40:25
Autor: Tomasz Minkiewicz
Destroyer Fixation
On Mon, 16 Nov 2009 18:54:06 +0100
"kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Miałem kiedyś ramę tej firmy ale inny model (DS2 bodajże) i powiem tyle - mega badziew. Nie wiem co to była za stal ale na pewno to nie było cro-moly. Zanim kupisz KONIECZNIE się na tym przejedź.

Nieee! Ja chcę jeździć, nie za królika doświadczalnego robić.
W tej sytuacji kolejna pozycja spada z listy możliwości.

Dzięki za opinię.

PS. A tak przy okazji – dany jest fix ważący 12 kg. On jest:
[ ] ciężki,
[ ] bardzo ciężki,
[ ] zajebiście ciężki,
[ ] czołgi bywają lżejsze