Destrukcyjne siodełko &*$(#@

Data: 2009-07-20 23:21:03
Autor: Dżejm
Destrukcyjne siodełko &*$(#@
Hej,

Czy znany jest Wam może problem siodełek destrukcyjnie działających na cywilne spodnie ? Mam siodełko Velo Pronto.Z1. Prawie identyczne jak:
http://pro-bike.pl/produkty/item_1805_siodlo_velo_pronto_z2.html
No i wyciera mi na d**pie każde spodnie. Najpierw zmechacenie, potem znika kolor a w końcu dziura. I każde "sztywne" spodnie po jakimś czasie mają dosyć. Nawet Accent Verano (czyli te http://tinyurl.com/l9e8lg) padły niespodziewanie i to dosyć szybko (co mnie trochę wk***o bo tanie nie były). Podejrzewam to biało logo na siodełku bo jest lekko chorpowate, ale nie jestem pewien. Może tak wszystkie siodełka mają jak się dużo jeździ w luźnych ciuchach "po cywilnemu" ?

pozdro

Data: 2009-07-20 15:20:50
Autor: pw
Destrukcyjne siodełko &*$(#@
On 20 Lip, 23:21, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
[...]

Byle dzinsy mi sie wycieraja na zadzie, ale mam tez takie fajne gacie
z lewisa, z jakiejs pancernej bawelny, 4 lata i nic sie im nie dzieje.
Moze to kwestia wykonania siodla. IMHO porowate siodla sa lepsze niz
gladkie, ale bez przesady. Moze poszukaj lepszego siodla.

Pozdro,
pw

Data: 2009-07-21 01:34:45
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Destrukcyjne siodełko &*$(#@
[...]

mam zupelnie fabryczne siodelko WTB jakie przyszlo z rowerem -
gladkie. Zadnych spodni mi nigdy nie wytarlo. 80% czasu jezdze w
luznych krotkich Konach

Teraz - http://www.wiggle.co.uk/images/kona%20supreme%20shorts.jpg
Wczesniej: http://www.wiggle.co.uk/images/kona%20airtime%20shorts%2006.jpg

W dzinsach nigdy nie jezdze, bo to przeciez porazka. W dlugich
dresach, przeciwdeszczowych, czasem jezdze, pozostale 20% i nigdy
zadnych problemow.

Moze za bardzo suwasz tylkiem po siodelku, obniz troche? :)

Data: 2009-07-22 01:46:43
Autor: Dzejm
Destrukcyjne siodelko &*$(#@
[...]

No te spodnie to sa pewnie wytrzymale, nie to co ten accent do którego dawalem linka.

W dzinsach nigdy nie jezdze, bo to przeciez porazka.

E tam, nie jest zle. Sa jeszcze takie z domieszka poliestru, lekko rozciagliwe, wiec sa nawet wygodne. Ale glównie to jezdze w jakis bojówkach. A te sa z dzinsopodobnego materialu (czyli w sumie jakas tam bawelna) wiec na jedno wychodzi.

W dlugich
dresach, przeciwdeszczowych, czasem jezdze, pozostale 20% i nigdy
zadnych problemow.

Moze za bardzo suwasz tylkiem po siodelku, obniz troche? :)

O nie, nie obnize, lubie wysoko :) ! No i nie wiem co by to wlasciwie mialo dac.

pozdro
Dz

Data: 2009-07-22 12:55:50
Autor: Coaster
Destrukcyjne siodelko &*$(#@
Dzejm wrote:
[..] Ale glównie to jezdze w jakis
bojówkach. A te sa z dzinsopodobnego materialu (czyli w sumie jakas tam bawelna) wiec na jedno wychodzi.
[...]

Ku sobie nie 'jakies bojowki' ale M-65, moze byc kopia ale ze skladem matrialu NY-CO (50% nylon 50% bawelna). Nie do zdarcia.

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-07-21 02:48:55
Autor: bob
Destrukcyjne siodełko &*$(#@

Czy znany jest Wam może problem siodełek destrukcyjnie działających na
cywilne spodnie ?

pozdro

Znany, ja tak zalatwilem juz sporo spodni. W koncu zrobilem pokrowiec
wykorzystujac nogawke starych sztruksow i nastapila poprawa. Jak
sztruks sie wytarl, to nakleilem (klejem do tkanin - nie trzeba sie
bawic z igla i nitka) kolejna warstwe. Jak sie uzbieraja z 4 to pod
zelazko - wedlug instrukcji klej powinien puscic i mozna zaczynac od
nowa.

Data: 2009-07-22 01:39:59
Autor: Dżejm
Destrukcyjne siodełko &*$(#@
Znany, ja tak zalatwilem juz sporo spodni. W koncu zrobilem pokrowiec
wykorzystujac nogawke starych sztruksow i nastapila poprawa.[...]

Czyli, że sztruks mniej wyciera niż jakiś tam sztuczny materiał siodełka ? Właśnie się zastanawiam, czy to wina materiału, kształtu, twardości.

pozdro

Data: 2009-07-22 05:28:03
Autor: bob
Destrukcyjne siodełko &*$(#@

Czyli, że sztruks mniej wyciera niż jakiś tam sztuczny materiał siodełka ?
Właśnie się zastanawiam, czy to wina materiału, kształtu, twardości.

pozdro

Dokladnie tak jest - sztruks sam sie sciera, wiec automatycznie
material na spodniach sciera sie mniej niz na golym siodle. Jest
jeszcze prawdopodobnie jedna kwestia - sztruks nie jest sliski, wiec
dupa mniej jezdzi po siodelku, co zmniejsza tempo wycierania spodni.

Destrukcyjne siodełko &*$(#@