Destrukcyjne siodełko &*$(#@

Data: 2009-07-21 02:48:55
Autor: bob
Destrukcyjne siodełko &*$(#@

Czy znany jest Wam może problem siodełek destrukcyjnie działających na
cywilne spodnie ?

pozdro

Znany, ja tak zalatwilem juz sporo spodni. W koncu zrobilem pokrowiec
wykorzystujac nogawke starych sztruksow i nastapila poprawa. Jak
sztruks sie wytarl, to nakleilem (klejem do tkanin - nie trzeba sie
bawic z igla i nitka) kolejna warstwe. Jak sie uzbieraja z 4 to pod
zelazko - wedlug instrukcji klej powinien puscic i mozna zaczynac od
nowa.

Data: 2009-07-22 01:39:59
Autor: Dżejm
Destrukcyjne siodełko &*$(#@
Znany, ja tak zalatwilem juz sporo spodni. W koncu zrobilem pokrowiec
wykorzystujac nogawke starych sztruksow i nastapila poprawa.[...]

Czyli, że sztruks mniej wyciera niż jakiś tam sztuczny materiał siodełka ? Właśnie się zastanawiam, czy to wina materiału, kształtu, twardości.

pozdro

Data: 2009-07-22 05:28:03
Autor: bob
Destrukcyjne siodełko &*$(#@

Czyli, że sztruks mniej wyciera niż jakiś tam sztuczny materiał siodełka ?
Właśnie się zastanawiam, czy to wina materiału, kształtu, twardości.

pozdro

Dokladnie tak jest - sztruks sam sie sciera, wiec automatycznie
material na spodniach sciera sie mniej niz na golym siodle. Jest
jeszcze prawdopodobnie jedna kwestia - sztruks nie jest sliski, wiec
dupa mniej jezdzi po siodelku, co zmniejsza tempo wycierania spodni.

Destrukcyjne siodełko &*$(#@