[WAW] Detektor bez przycisku! Woooow

Data: 2012-07-20 22:18:39
Autor: PK
[WAW] Detektor bez przycisku! Woooow
Absulutnie poruszony heroicznÄ… walkÄ… z przyciskami, niniejszym dzielÄ™
siÄ™ odkryciem sprzed kilku godzin.
Na ul. 17 Stycznia najwyraźniej ustawiono sygnalizację z wagą :).
Obok słupka (na którym jest przycisk) w ścieżce (chodnikowej)
zamontowana jest betonowa płyta z logiem ZDM (standardowy format).
Stanięcie na niej uruchamia przycisk. Nie mogłem uwierzyć, więc
zmarnowałem tam 3 cykle :).

Czy to już zadowala? Niby też naciśnięcie przycisku, ale już nie ręką!
:)

Byłem tak zachwycony tym odkryciem, że najeżdżałem na wszystkie
kolejne płyty ZDM, ale niczego nie aktywowały (chyba że komuś
około 18:20 eksplodował chomik).

pozdrawiam,
PK

PS.: Jeśli moje odkrycie jest faktem znanym i obecnym w wielu
miejscach, to przepraszam. Ja na ścieżkach jestem rzadko i dla mnie
to był niezły fun :P.

PS2.: 2 razy przejeżdżałem dziś na czerwonym i raz zawracałem
po przejściu dla pieszych. Sygnalizacji z indukcją jest coraz więcej :/.

Data: 2012-07-21 00:28:35
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-07-21 00:18, PK pisze:
[...]

A spojrzałeś w górę na videodetektory? :D
Chodzi Ci o skrzyżowanie 17-go Stycznia/Żwirki i Wigury?

Data: 2012-07-20 23:01:47
Autor: PK
On 2012-07-20, Michał "Mhrok" Kalida <mhrok@mhroczny.eu> wrote:
A spojrzałeś w górę na videodetektory? :D

Specjalnie ustawiłem się tuż obok (między płytą i przyciskiem) i nic!
Po oparciu koła przycisk zapalał się najwyżej w ciągu sekundy,
więc raczej nie były to 3 zbiegi okoliczności :)

Chodzi Ci o skrzyżowanie 17-go Stycznia/Żwirki i Wigury?

Nie - przy tych wyjazdach z budynków LOT (jechałem od Grójeckiej w
kierunku ŻW). Miałem chodnik po prawej stronie, a takie przejście na
google maps jest tylko jedno (ale może była przybudowa czy coś).
Jutro zgram GPS, to skonkretyzuję :). Zresztą jeśli będziesz kiedyś
tatmędy jechał, to i tak musisz zaliczyć wszystkie, więc szukaj płyty
tuż obok przycisku ustawionego po lewej stronie ścieżki.

W każdym razie działało to naprawę dobrze. Żeby takie wagi
stały przy tych trzech indukcjach...

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-28 11:57:47
Autor: chester
W dniu 21.07.2012 00:18, PK pisze:
PS2.: 2 razy przejeżdżałem dziś na czerwonym i raz zawracałem
po przejściu dla pieszych. Sygnalizacji z indukcją jest coraz więcej :/.

Właśnie mi przypomniałeś, jak w Szczecinie (nie pamiętam już niestety, gdzie dokładnie) stałem na światłach z pętlą, ale nie tuż przy linii. Pętla mnie nie wykryła i za mną zrobiła się konkretna kolejka zanim w końcu nadjechał ktoś z naprzeciwka :|

chester

Data: 2012-07-28 14:07:01
Autor: PK
On 2012-07-28, chester <chesteroni@poczta.gazeta.pl> wrote:
[...]

Nie mogłeś zrobić miejsca kierowcy za Tobą? :P

Pętle w Warszawie i okolicach są najczęściej dosyć długie i ustawione
kilka metrów od linii, więc spokojnie samochód za rowerzystą się
załapuje.
Inna rzecz, że te pętle są zazwyczaj w miejscach, gdzie chętnych jest
mało lub są rzadko (np. dojazd do osiedla, więc 9-16 ruch minimalny).

Mi kilka razy zdarzyło się prosić kierowców z pasa obok, aby najechali
przy okazji, ale zazwyczaj po prostu muszę spiąć poślady i jakoś się
przebić (albo - jeśli jest - nacisnąć przycisk dla pieszych).

A tak w ogóle, to sporo czasu minęło od mojego posta. Nikt nie pojechał
sprawdzić? Tyle osób walczących o te detektory - myślałem, że pół grupy
siÄ™ rzuci :D.

pozdrawiam,
PK

[WAW] Detektor bez przycisku! Woooow