Detektory, które były w Smoleńsku, rozpoznają tylko materiały wybuchowe?

Data: 2012-11-08 20:55:31
Autor: Marek Czaplicki
Detektory, które były w Smoleńsku, rozpoznają tylko materiały wybuchowe?
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 08 listopad 2012 20:42:

Detektor MO-2M, który miał zostać wykorzystany do badania miejsca
katastrofy smoleńskiej, wykrywa ślady materiałów wysokoenergetycznych.
Jednak nie chodzi o wszystkie tego typu substancje, ale jedynie o te
pochodzące z detonacji materiałów wybuchowych - podaje fakt.pl.

więcej: http://tiny.pl/hkf7s

==================================

Pierwsze zdanie i już błąd. Wykrywa substancje wybuchowe, a nie produkty
detonacji:

"MO-2M - przenośny, szybki detektor par środków wybuchowych został
opracowany na bazie najnowocześniejszej technologii, podstawą, których
jest zasada nieliniowej zależności par od natężenia pola elektrycznego.
Technologia ta pozwoliła na skonstruowanie wyjątkowo czułego, zwartego i
lekkiego przyrządu, umiejącego określać obecność oparów substancji
wybuchowych w reżimie czasu rzeczywistego, przy ich koncentracji w
powietrzu mniejszej niż 10-13g/cm3 Po włączeniu przyrząd kalibruje się
automatycznie do warunków środowiska zewnętrznego w ciągu niecałych 10
sekund. Z powierzchni badanego obiektu, przez otwór poboru próbki zasysany
jest strumień analizowanego powietrza za pomocą pompy generującej. Pozwala
to na zbadanie obiektów z odległości do 10cm."

roześmiany

Spoko. Udało się zrobić Polaków ekspertami od awiacji, to teraz każdy Polak zostanie ekspertem od wybuchów i produktów wysokoenergetycznych. Do boju i do książek. Wyłącz myślenie, włącz prasę, tv, radio. :)

Data: 2012-11-08 21:23:50
Autor: abc
Detektory, które były w Smoleńsku, rozpoznają tylko materiały wybuchowe?
teraz każdy Polak
zostanie ekspertem od wybuchów i produktów wysokoenergetycznych.

Więcej o produktach wysokoenergetycznych jest tu:
http://ambrozje.156.pl/produkty-wysokoenergetyczne/

Data: 2012-11-08 21:24:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k7h2nl$ho7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Geniuszu! Włączyłem instrukcję obsługi tego urządzenia. Włączyłem myślenie i rozumienie czytanego tekstu. I za cholerę nie mogłem znaleźć opisu, jak to ów detektor rozpoznaje produkty detonacji. Może ty znajdziesz?
Tu masz linka: http://www.korporacjawschod.pl/produkty/mo2m.htm

Nie lubię gnoju. Ale widzę, że inni go uwielbiają.

zdegustowany

Data: 2012-11-08 21:53:49
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 08 listopad 2012 21:24:

[...]

No to mamy już jednego eksperta-samouka. Polacy czekają na Twój raport. :)

Data: 2012-11-08 22:05:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k7h64t$lci$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jesteś w błędnym błedzie, geniuszu!
Jestem na tyle poinformowany, na ile wyczytałem w instrukcji obsługi i nikt mnie na plewy nie weźmie.

taplaj się dalej

Data: 2012-11-08 22:07:51
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 08 listopad 2012 22:05:

[...]

:)

Jesteś w błędnym błedzie, geniuszu!
Jestem na tyle poinformowany, na ile wyczytałem w instrukcji obsługi i
nikt mnie na plewy nie weźmie.

taplaj się dalej

Nie ma czegoś takiego jak błędny błąd, a nawet powiem że jak używasz tego stwierdzenia to to jest oksymoron. "Błędny błąd" to prawda. dziękuję za przyznanie mi racji. :)

Data: 2012-11-08 22:21:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k7h6va$lvf$1node1.news.atman.pl...
[...]

A słuszałeś coś o "oczywistej oczywistości"? Tonący brzydko się chwyta.
Koniecznie chcesz postawić na swoim? Że :
1. ja Marek Czaplicki zawsze mam rację,
2. Jeśli ja Marek Czaplicji nie mam racji, to patrz pkt. 1

rozbawiony

Data: 2012-11-08 22:30:35
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 08 listopad 2012 22:21:

[...]

Nie znam się na tym co wygadują Twoje autorytety.:)

Data: 2012-11-09 00:03:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k7h8a2$crd$1node2.news.atman.pl...
[...]

To bardzo niedobrze, że nie wiesz nic o autorytetach i ich powiedzeniach, stanowiących kamienie milowe naszej rzeczywistości.
Poczytaj tu: http://tiny.pl/hkfw1

Określenie "Błędny błąd" nie jest oksymoronem. Jest tautologią (chyba?).
Ponieważ jestem po podstawówce i takie rzeczy jak wyżej, są poza zasięgiem mojego wykształcenia, to chyba Duch Święty mnie natchnął, że o tym piszę. Ale jeśli chodzi o "Błędny błąd", to powtarzam za moim drugim nieśmiertelnym idolem - Ferdynandem Kiepskim. Facet godny cytowania.

kpiący i rozbawiony

Data: 2012-11-09 11:03:00
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 09 listopad 2012 00:03:

[...]

Zgadzam się. Pomyliłem się co do oksymoronu, a tautologii.  Ale jest błędem. :)

Data: 2012-11-09 00:13:20
Autor: the_foe
[...]

Nie jest to oksymoron tylko redundancja językowa zwana pleonazmem. Oksymoron brzmialby "prawidłowy błąd". "Błędny błąd" tak jak "błędna pomyłka" nie zaweira podwójnej spzreczności. Fraza musialaby miec postac np: "błąd błędu". Dlatego nie "kasuje" sie do postaci przeciwstawnej. Każdy błąd jest błędny, jak każda zółć jest żółta a słońce słoneczne.
Dodatkowo Bogdan strawestował tu słynne powiedzenie Kwasniewskiego "oczywista oczywistosc", ktore dosadnie scharakteryzowało retorykę Kaczyńskich.

--
the_foe

Data: 2012-11-09 08:46:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:k7heah$p3q$1news.dialog.net.pl...
[...]

Z ostatnim się nie zgodzę. "Oczywista oczywistość" to patent Kaczyńskiego i przeszedł do kanonów powiedzeń "miszczów", który bardzo irytował Kwaśniewskiego. Pomyłka freudowska?

Data: 2012-11-10 02:51:07
Autor: the_foe
[...]

nie, ja na prawde myslalem ze to tylko trawestacja. Sprawdzilem, to autentyk! Widocznie po slynnej debacie Jk zarzucil uzywanie tej idiotycznej frazy.

--
the_foe

Detektory, które były w Smoleńsku, rozpoznają tylko materiały wybuchowe?