Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?

Data: 2009-10-18 14:53:06
Autor: Q
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Wlasnie co mialem zakladac nowa detke i opone,
gdy zobaczylem na opakowaniu detki napis:
"Detka moze byc stosowana w oponach
 o rozmiarach 26 x 1.75/2.125."
i znamienne:
"Rozmiar detki powinien byc dobrany do rozmiaru opony"
a do tej detki typ sprzedal mi opone 1.5.

Zalozyc czy se dzisiaj nie pojezdzic
i isc jutro do sklepu i odwalic szopke? :)

Data: 2009-10-18 15:13:22
Autor: Wooyek
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
[...]

Możesz założyć, nic się nie stanie. Dętka do 1.5 będzie jednak lżejsza przy zachowaniu wytrzymałości, więc ja tam bym wymienił.

Data: 2009-10-18 11:27:14
Autor: Jesse Custer
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?

--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com //www.wooyek.pl//

Jeżdżę na dętkach 26 x 1.75/2.125." w oponkach 26"x1 jak na razie
tylko 1 snake na 400 km przebiegu. Napompuj do maksymalnego ciśnienia
jakie wytrzyma opona i powinno być ok.

Data: 2009-10-18 20:47:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Jesse Custer pisze:
[...]

Snake? Mógł ci się zrobić pęcherz.
Jak ty tę dętkę zmieściłeś?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-18 13:06:44
Autor: Saurus
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
On 18 Paź, 20:47, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Snake? Mógł ci się zrobić pęcherz.
Jak ty tę dętkę zmieściłeś?

Wypuszcza się CAŁE powietrze i składa się w połowie dętkę wzdłuż
obwodu przy zakładaniu :P

Data: 2009-10-19 03:09:33
Autor: Jesse Custer
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
On 18 Paź, 22:06, Saurus <saur...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Snake? Mógł ci się zrobić pęcherz.
> Jak ty tę dętkę zmieściłeś?

Wypuszcza się CAŁE powietrze i składa się w połowie dętkę wzdłuż

Dokładnie tak :). A snake był bo kręciłem za szybko po mocno
sfatygowanym asfalcie ufając że 90 psi w oponkach wystarczy by nie
dobić dętki - tym razem nie wystarczyło ;).

Data: 2009-10-21 00:07:52
Autor: Q
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Dokładnie tak :). A snake był bo kręciłem za szybko po mocno
sfatygowanym asfalcie ufając że 90 psi w oponkach wystarczy by nie
dobić dętki - tym razem nie wystarczyło ;)

90 psi?!
chorerrrnie twarde a mimo to zrobilo kuku,
przez nadwymiarowa detke rozumiem?

ps
bylem w sklepie, zeby wymienic te detki,
ale nie mieli 26 x 1.5,
tak wiec zalozylem te szerokie
i po kazdym przekroczeniu 50 km/h
zaczynam odmawiac zdrowaski, na glos.
boje sie, ze przez te szerokie detki
zaczne nosic moherowy beret...
/opony sa 1.5 sliki i amen.

Data: 2009-10-18 21:09:36
Autor: granat
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Jesse Custer pisze:

Jeżdżę na dętkach 26 x 1.75/2.125." w oponkach 26"x1 jak na razie
tylko 1 snake na 400 km przebiegu. Napompuj do maksymalnego ciśnienia
jakie wytrzyma opona i powinno być ok.

nie wiem jakim cudem to zrobiles. niezmiescil bym takowych w swoje oponki 1,35.

granat

Data: 2009-10-19 20:35:10
Autor: Q
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
tylko 1 snake na 400 km przebiegu. Napompuj do maksymalnego ciśnienia
jakie wytrzyma opona i powinno być ok.

a jak nie napompuje na kamien,
czy wrecz pojade na lekkim flaku,
bo akurat tak wyjdzie,
to czym to grozi? :)

Data: 2009-10-19 11:49:26
Autor: Jesse Custer
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
On 19 Paź, 20:35, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
> tylko 1 snake na 400 km przebiegu. Napompuj do maksymalnego ciśnienia
> [...]

Dwoma dziurkami w dętce, blisko siebie od strony obręczy, jako żywo
przypominającymi wężowe dziabnięcie ;)

Data: 2009-10-19 20:50:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?

[...]

Czasami można złapać 2 węże.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-18 19:54:58
Autor: Rafał Muszczynko
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Q <no@spam.pl> napisał(a):
Zalozyc czy se dzisiaj nie pojezdzic
i isc jutro do sklepu i odwalic szopke? :)

Założyć i się nie przejmować. Przynajmniej ja tak zrobiłem 3 lata temu, bo
dętki 20x1,5 niełatwo dostać. Jeździ, spokojnie wytrzymuje, gumy ani jednej
nie złapało. --

Data: 2009-10-20 14:05:21
Autor: Tomasz Konik
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
> [...]

dętki 20x1,5 niełatwo dostać. Jeździ, spokojnie wytrzymuje, gumy ani jednej

Nie jest tak źle z około-półtora-calowymi kabanami. Polecam Conti Tour - są i
z prestą i auto-wentylem. 12-13 zł/szt.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-10-19 22:00:35
Autor: Ryszard Mikke
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Q <no@spam.pl> napisał(a):
[...]

Było, sam pytałem chyba rok temu.

Daje się, ino uważaj, żeby dętki przy zakładaniu nie przyszczypać

rmikke

Data: 2009-10-21 00:14:04
Autor: Q
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Daje się, ino uważaj, żeby dętki przy zakładaniu nie przyszczypać

pocisnalem temat z talkiem, na wolnym pompowaniu -
- po doprowadzeniu do przyzwoitej twardosci
opona idealnie ulozyla sie na feldze.
wydaje sie, ze przezyje po przekroczeniu 60 km/h :)

Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?