Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?

Data: 2009-10-18 19:54:58
Autor: Rafał Muszczynko
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
Q <no@spam.pl> napisał(a):
Zalozyc czy se dzisiaj nie pojezdzic
i isc jutro do sklepu i odwalic szopke? :)

Założyć i się nie przejmować. Przynajmniej ja tak zrobiłem 3 lata temu, bo
dętki 20x1,5 niełatwo dostać. Jeździ, spokojnie wytrzymuje, gumy ani jednej
nie złapało. --

Data: 2009-10-20 14:05:21
Autor: Tomasz Konik
Detka 1.75-2.125 do opony 1.5 ?
> [...]

dętki 20x1,5 niełatwo dostać. Jeździ, spokojnie wytrzymuje, gumy ani jednej

Nie jest tak źle z około-półtora-calowymi kabanami. Polecam Conti Tour - są i
z prestą i auto-wentylem. 12-13 zł/szt.
Pzdr;-)
Konik

--