Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma

Data: 2012-04-12 05:53:35
Autor: GG
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma
Miałem do czynienia w zeszłym sezonie, na 4 kupione dętki wszystkie zostały zwrócone w ramach reklamacji. Problemem było rozklejanie na "szwie". Może w tym sezonie klejenie na szwie zostało wzmocnione, generalnie wyleczyłem się z dętek Fossa.

Pozdrawiam
GG

Ktoś kiedyś miał z czymś takim do czynienia?
Pytałem kiedyś o takie dętki w sklepie i mnie wyśmiali :P

Data: 2012-04-12 06:02:11
Autor: grelak
Dętka "nieprzebijalna" (?), polimerowa guma
Dodam jeszcze że, przy normalnym użytkowaniu dętki spisywały się rewelacyjnie,
żadnych ubytków powietrza, zero kapci itp. Czar prysnął w górach, podczas
zjazdów po kamienistych trasach dętki nie wytrzymywały. Problem ten sam, o którym pisałem wcześniej- rozklejanie na szwie.