Dętki FOSS - opinie

Data: 2011-07-16 11:48:40
Autor: gg21
Dętki FOSS - opinie
> Podsumowując - jeśli ktoś nie lubi się pieścić ze sprzętem, chce stosunkowo > rzadko dopompowywać koła lub rzadko łapie gumy - nie dla niego FOSS :-) Sam > prawdopodobnie wrócę do IMO pewniejszej wersji standardowych dętek.
> Ale fakt, niebieski wentyl FOSSa wygląda lansersko w obręczy :-)))

Kupiłem 4 dętki Fossa. Przy normalnym użytkowaniu spisywały się rewelacyjnie,
żadnych ubytków powietrza, zero kapci itp. Czar prysnął w górach, podczas
zjazdów po kamienistych trasach dętki nie wytrzymywały. Problem ten sam,
rozklejanie na szwie. Trzy dętki reklamowałem, czwartą strach zakładać na
ciężki teren.

Pozdrawiam
GG --

Dętki FOSS - opinie