Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze mona kupi?

Data: 2010-06-28 06:47:02
Autor: piecia aka dracorp
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze mona kupi?
Witam
Chyba się za późno obudziłem i nie mogę znaleźć sklepu w którym można by było kupić plecak Deutera Trans Alpine 30. Możecie polecić jakiś sklep w którym mogę go jeszcze kupić? Dobrze jakby mieli jeszcze Deutera Race EXP Air.

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

Data: 2010-06-28 09:17:36
Autor: bans
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kup ić?
W dniu 2010-06-28 08:47, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Chyba si� za późno obudzi�em i nie mog� znaleź� sklepu w którym moşna by
by�o kupi� plecak Deutera Trans Alpine 30.

http://grappa.pl/product_info.php/products_id/710

Ale widzę, ze też na zamówienie...

--
bans

Data: 2010-06-28 10:33:00
Autor: 666
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze mozna kupic?
Data: 2010-06-28 11:34:30
Autor: Kapsel
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze mona kupi?
Mon, 28 Jun 2010 06:47:02 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisa(a):

Witam
Chyba si za pno obudziem i nie mog znale sklepu w ktrym mona by byo kupi plecak Deutera Trans Alpine 30. Moecie poleci jaki sklep w ktrym mog go jeszcze kupi? Dobrze jakby mieli jeszcze Deutera Race EXP Air.

Kiedy chciaem kupi EXP, to nigdzie nie byo. Wszdzie na zamwienie. Pewnie si mao sprzedaje, to tylko sprowadzaj jak kto chce, szybciej
wic sam zamwisz u producenta.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-06-28 15:15:28
Autor: piecia aka dracorp
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze mona kupi?
Dnia Mon, 28 Jun 2010 11:34:30 +0200, Kapsel napisał(a):

Kiedyś chciałem kupić EXP, to nigdzie nie było. Wszędzie na zamówienie.
Pewnie się mało sprzedaje, to tylko sprowadzają jak ktoś chce, szybciej
więc sam zamówisz u producenta.

Tzn. u Deutera czy u Bakosport (przedstawiciela)?
W sumie znalazłem na http://www.travel.cristobal.pl

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-06-28 19:11:02
Autor: Kapsel
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze mona kupi?
Mon, 28 Jun 2010 15:15:28 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisa(a):

[...]

W sumie znalazem na http://www.travel.cristobal.pl

Do Bako bym zadzwoni, ale jak nie maj, to te bd sprowadza od Niemcw.
Najatwiej wic pewnie jaki ebay, albo u produceta.

Ja tak swego czasu zamawiaem, mieli wysa, nie wysali, kas zwrcili, a
ja bez plecaka w ogle na wyprawie. I potem w rzeczonych Niemcach w pierwszym rowerowym sklepie kupiem :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-06-28 19:40:19
Autor: solar
[...]

EXP Air kupowałem jakiś czas temu w Łodzi. Sklep Turysty na Narutowicza. Poszukaj sobie. :)
Jakby mieli, możemy się dogadać, co do kupna i wysyłki, bo oni chyba nie działają online...

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2010-06-29 02:43:26
Autor: pablo
On 28 Cze, 08:47, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:
[...]

hm...
Jakby kogo interesoway plecaki deutera, to mona kupi u naszych
poudniowych ssiadw. Najbliszy sklep jest w Ostrawie. duy wybr,
czsto ceny tasze ni w Polsce (tak byo, jak ja kupywaem swoje
plecaki. taniej wychodzio nawet z doliczeniem transportu).
Akurat nie ma tam 30, ale jest 25
w bakosport kosztuje 339z, za w hudym 256z

http://www.hudy.cz

Serdecznie polecam. No i buty wspinaczkowe naprawiaj dosy tanio.

P.

Data: 2010-06-29 02:44:39
Autor: pablo
On 29 Cze, 11:43, pablo <mikola...@gmail.com> wrote:
> [...]

w bakosport kosztuje 339z, za w hudym 256z

http://www.hudy.cz

Serdecznie polecam. No i buty wspinaczkowe naprawiaj dosy tanio.

Jeszcze link do plecaka....

http://hudy.cz/batohy-zavazadla/75864,trans-alpine-25-model-2009.html?&fS=1

P.

Data: 2010-06-29 02:47:04
Autor: pablo
On 29 Cze, 11:44, pablo <mikola...@gmail.com> wrote:

> [...]
> w bakosport kosztuje 339z, za w hudym 256z

>http://www.hudy.cz

> Serdecznie polecam. No i buty wspinaczkowe naprawiaj dosy tanio.

a tutaj co z pnocy Polski...

http://cetus.szczecin.pl/index.php?cPath=1_24_46&osCsid=0f7f21f74e3507d2489da207fa4d50c8

sorry za rozdrobnienie, ale chaotyczny dzie mam.

P.

Data: 2010-06-29 15:33:31
Autor: piecia aka dracorp
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze mona kupi?
Dnia Tue, 29 Jun 2010 02:47:04 -0700, pablo napisał(a):
O Cetusie zapomniałem bo chciałem mieć czerwony ale niebieski też jest dobry zwłaszcza że jest promocja. --
piecia aka dracorp

Data: 2010-06-29 15:36:35
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 29 Jun 2010 02:43:26 -0700, pablo napisał(a):

[...]

Jakby kogoś interesowały plecaki deutera, to można kupić u naszych
południowych sąsiadów. Najbliższy sklep jest w Ostrawie. duży wybór,
często ceny tańsze niż w Polsce (tak było, jak ja kupywałem swoje
plecaki. taniej wychodziło nawet z doliczeniem transportu). Akurat nie
ma tam 30, ale jest 25
w bakosport kosztuje 339zł, zaś w hudym 256zł
Wolę 30-tkę z dwóch powodów: zmieści mi się w niej bez problemu laptop 17-
ka no i jak będę gdzieś jechał to bez problemu się do niego chyba zapakuję. Mam turystyczną 25-kę i jest kiepsko.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-04 19:32:53
Autor: piecia aka dracorp
[...]
No i okazało się, że do 30-tki Deutera nie wejdzie laptop. Zbyt trapezowa budowa. Ale pomimo tego jestem naprawdę zadowolony z plecaków. Trans Alpine sprawdził się podczas jazdy lasami/polami, a wypchany był zapasowymi ciuchami, śpiworem i innymi drobnymi rzeczami.

Race EXP Air testowałem dzisiaj na 158km na szosie i było dobrze. Nie za gorąco w plecy, a temperatura powyżej 30stp.

Wcześniej podobne rozwiązanie, jak w Race Exp Air, miałem w Bergson Zodiac 25 i przy większym bagażu nie sprawdzało się.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-04 21:46:49
Autor: solar
W dniu 2010-07-04 21:32, piecia aka dracorp pisze:

Race EXP Air testowałem dzisiaj na 158km na szosie i było dobrze. Nie za
gorąco w plecy, a temperatura powyżej 30stp.

System Air Comfort ma też np. Futura. Ja mam 22l, jest też większa. Są dość prostokątne, więc może Ci tam wejdzie laptop.

"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli zbawienie wieczne"
                                       Przemysław Edgar Gosiewski

Data: 2010-07-04 19:49:36
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sun, 04 Jul 2010 21:46:49 +0200, solar napisał(a):

System Air Comfort ma też np. Futura. Ja mam 22l, jest też większa. Są
dość prostokątne, więc może Ci tam wejdzie laptop.
Już raczej nie będę zwracał. I tak potrzebowałem jakiegoś większego. A po za tym plecak już był używany, może i nawet brudny jest. Ale jak to mówią: "nie rób nic na siłę, użyj większego młotka".

ps. laptop to panoramiczna 17-ka :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-06-29 12:07:59
Autor: bans
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kup ić?
W dniu 2010-06-28 08:47, piecia aka dracorp pisze:

by�o kupi� plecak Deutera Trans Alpine 30. M

Trochę OT, ale polecam rozejrzeć się za alternatywą - mam VauDe BikeAlpin 25 i dla mnie to jest plecak rowerowy bez wad. Ale to mój na razie pierwszy plecak stricte rowerowy, więc nie mam porównania.

Dostępny chyba w każdym sklepie HiMountain.

--
bans

Data: 2010-06-29 15:34:27
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 29 Jun 2010 12:07:59 +0200, bans napisał(a):

[...]

Nie w każdym. W Kołobrzegu nie mają a gdyby mieli to bym już dawno kupił bo to tylko 40km.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-06-29 17:39:30
Autor: Wojtek Paszkowski

"bans" <goc@o2.pl> wrote in message news:i0cgqi$k5$1mx1.internetia.pl...

Trochę OT, ale polecam rozejrzeć się za alternatywą - mam VauDe BikeAlpin 25 i dla mnie to jest plecak rowerowy bez wad

oj, ma trochę - przede wszystkim jest strasznie mało stabilny (zdecydowanie za wąska siateczka w stosunku do dużej głębokości) Do jazdy w górach odradzam - za bardzo majta się na boki i makabrycznie leci na głowę na stromych zjazdach (mimo całkowitego zaciśnięcia wszystkich pasków). Deutery mają kształty jakby bardziej gruszkowate, przy większych pojemnościach (i co za tym idzie - obciążeniu) taki kształt moim zdaniem się bardziej sprawdzi, nawet kosztem gorszej wentylacji pleców.

Natomiast w turystyce pieszej, narciarskiej czy do lekkich zastosowań rowerowych itp Vaude jest ok, sporo wygodnych kieszeni, możliwości troczenia, kompresji, system siateczkowy (choć znacznie mniej skuteczny od Deuterowego) i niska waga do jego plusy.

pozdr

Data: 2010-06-30 07:58:28
Autor: bans
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kup ić?
W dniu 2010-06-29 17:39, Wojtek Paszkowski pisze:

oj, ma troch� - przede wszystkim jest strasznie ma�o stabilny
(zdecydowanie za w�ska siateczka w stosunku do duşej g��boko�ci)

Jaka siateczka? Ta na plecach? Bo są dwie wersje, Air i Vent, różnią się tylko systemem nośnym: jedna z siateczką (tej nie znam) i druga z takimi jakby poduszkami, tę mam, o, plecak przy stole:

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_06_06RysiankaOdDrugiejStronyIWDrugaStrone#5479745162930277890

jazdy w górach odradzam - za bardzo majta si� na boki i makabrycznie
leci na g�ow� na stromych zjazdach (mimo ca�kowitego zaci�ni�cia
wszystkich paskĂłw).

No to widzisz, żadnego z tych zjawisk nie stwierdziłem, pomimo tego, że pasków nie zaciągam (chyba bym się udusił).

Plecak mam często mocno wypchany (skrzywienie nabyte podczas wycieczek pieszych) i w ogóle nie czuje go na plecach - nic się nie rusza i nic nie ciąży :)

--
bans

Data: 2010-07-03 14:09:19
Autor: 666