Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kupić?

Data: 2010-06-29 02:43:26
Autor: pablo
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kupić?
On 28 Cze, 08:47, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:
Witam
Chyba się za póĽno obudziłem i nie mogę znaleĽć sklepu w którym można by
było kupić plecak Deutera Trans Alpine 30. Możecie polecić jaki¶ sklep w
którym mogę go jeszcze kupić? Dobrze jakby mieli jeszcze Deutera Race EXP
Air.

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

hm...
Jakby kogo¶ interesowały plecaki deutera, to można kupić u naszych
południowych s±siadów. Najbliższy sklep jest w Ostrawie. duży wybór,
często ceny tańsze niż w Polsce (tak było, jak ja kupywałem swoje
plecaki. taniej wychodziło nawet z doliczeniem transportu).
Akurat nie ma tam 30, ale jest 25
w bakosport kosztuje 339zł, za¶ w hudym 256zł

http://www.hudy.cz

Serdecznie polecam. No i buty wspinaczkowe naprawiaj± dosyć tanio.

P.

Data: 2010-06-29 02:44:39
Autor: pablo
On 29 Cze, 11:43, pablo <mikola...@gmail.com> wrote:
> [...]

http://www.hudy.cz

Serdecznie polecam. No i buty wspinaczkowe naprawiaj± dosyć tanio.

Jeszcze link do plecaka....

http://hudy.cz/batohy-zavazadla/75864,trans-alpine-25-model-2009.html?&fS=1

P.

Data: 2010-06-29 02:47:04
Autor: pablo
On 29 Cze, 11:44, pablo <mikola...@gmail.com> wrote:

> [...]

>http://www.hudy.cz

> Serdecznie polecam. No i buty wspinaczkowe naprawiaj± dosyć tanio.

a tutaj co¶ z północy Polski...

http://cetus.szczecin.pl/index.php?cPath=1_24_46&osCsid=0f7f21f74e3507d2489da207fa4d50c8

sorry za rozdrobnienie, ale chaotyczny dzień mam.

P.

Data: 2010-06-29 15:33:31
Autor: piecia aka dracorp
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kupić?
Dnia Tue, 29 Jun 2010 02:47:04 -0700, pablo napisał(a):
O Cetusie zapomniałem bo chciałem mieć czerwony ale niebieski też jest dobry zwłaszcza że jest promocja. --
piecia aka dracorp

Data: 2010-06-29 15:36:35
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 29 Jun 2010 02:43:26 -0700, pablo napisał(a):

On 28 Cze, 08:47, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:
Witam
Chyba się za późno obudziłem i nie mogę znaleźć sklepu w którym można
by było kupić plecak Deutera Trans Alpine 30. Możecie polecić jakiś
[...]

Jakby kogoś interesowały plecaki deutera, to można kupić u naszych
południowych sąsiadów. Najbliższy sklep jest w Ostrawie. duży wybór,
często ceny tańsze niż w Polsce (tak było, jak ja kupywałem swoje
plecaki. taniej wychodziło nawet z doliczeniem transportu). Akurat nie
ma tam 30, ale jest 25
w bakosport kosztuje 339zł, zaś w hudym 256zł
Wolę 30-tkę z dwóch powodów: zmieści mi się w niej bez problemu laptop 17-
ka no i jak będę gdzieś jechał to bez problemu się do niego chyba zapakuję. Mam turystyczną 25-kę i jest kiepsko.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-04 19:32:53
Autor: piecia aka dracorp
Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kupić?
Wolę 30-tkę z dwóch powodów: zmieści mi się w niej bez problemu laptop
17- ka no i jak będę gdzieś jechał to bez problemu się do niego chyba
zapakujÄ™. Mam turystycznÄ… 25-kÄ™ i jest kiepsko.
No i okazało się, że do 30-tki Deutera nie wejdzie laptop. Zbyt trapezowa budowa. Ale pomimo tego jestem naprawdę zadowolony z plecaków. Trans Alpine sprawdził się podczas jazdy lasami/polami, a wypchany był zapasowymi ciuchami, śpiworem i innymi drobnymi rzeczami.

Race EXP Air testowałem dzisiaj na 158km na szosie i było dobrze. Nie za gorąco w plecy, a temperatura powyżej 30stp.

Wcześniej podobne rozwiązanie, jak w Race Exp Air, miałem w Bergson Zodiac 25 i przy większym bagażu nie sprawdzało się.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-04 21:46:49
Autor: solar
W dniu 2010-07-04 21:32, piecia aka dracorp pisze:

Race EXP Air testowałem dzisiaj na 158km na szosie i było dobrze. Nie za
gorÄ…co w plecy, a temperatura powyĹĽej 30stp.

System Air Comfort ma też np. Futura. Ja mam 22l, jest też większa. Są dość prostokątne, więc może Ci tam wejdzie laptop.

"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli zbawienie wieczne"
                                       PrzemysĹ‚aw Edgar Gosiewski

Data: 2010-07-04 19:49:36
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sun, 04 Jul 2010 21:46:49 +0200, solar napisał(a):

System Air Comfort ma też np. Futura. Ja mam 22l, jest też większa. Są
dość prostokątne, więc może Ci tam wejdzie laptop.
Już raczej nie będę zwracał. I tak potrzebowałem jakiegoś większego. A po za tym plecak już był używany, może i nawet brudny jest. Ale jak to mówią: "nie rób nic na siłę, użyj większego młotka".

ps. laptop to panoramiczna 17-ka :)

--
piecia aka dracorp

Deuter Trans Alpine 30 gdzie jeszcze można kupić?