Deutsche Bank sprzedaje się do BZ WBK

Data: 2017-12-15 00:46:00
Autor: J.F.
Deutsche Bank sprzedaje się do BZ WBK
Dnia Thu, 14 Dec 2017 22:31:02 +0100, WAM napisał(a):
Deutsche Bank AG ogłosił dzisiaj decyzję o sprzedaży części pionu
detalicznego i business banking w Polsce, wraz z domem maklerskim DB
Securities S.A., na rzecz BZ WBK S.A. Transakcja nie obejmuje portfela
kredytów mieszkaniowych oraz pożyczek hipotecznych, denominowanych w
walutach obcych.

Ciekawe co zrobia z klientami, co maja lepsze warunki kredytu pod
warunkiem utrzymania konta osobistego w DB :-)

Zaraz ... kto tu komu placi ?
Bo jesli sprzedajemy bank z deponentami, ale bez aktywow - tzn
kredytow, to na moj gust jest dziura w kasie i trzeba to nabywcy jakos
wyrownac :-)

J.

Data: 2017-12-15 07:30:57
Autor: MM
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:14ehj9bm09zsq$.1vnjxz9wi5udg.dlg40tude.net...
[...]

Czy to oznacza, że rozważanie lokaty "plan premia" w db nie ma już sensu?

Pozdrawiam
MM

Data: 2017-12-15 09:15:52
Autor: J.F.
Dnia Fri, 15 Dec 2017 07:30:57 +0100, MM napisał(a):
[...]

Chyba ma - tak szybko nie sprzedadza, a umowy trzeba dotrzymac nawet
po sprzedazy :-)

J.

Data: 2017-12-15 10:26:28
Autor: wiatrak
Deutsche Bank sprzedaje się do BZ WBK

Czy to oznacza, że rozważanie lokaty "plan premia" w db nie ma już sensu?

Chyba ma - tak szybko nie sprzedadza, a umowy trzeba dotrzymac nawet
po sprzedazy :-)

Lokata ze stałym oprocentowaniem, rzecz święta. A poza tym rzeczywiste przejęcie planowane pod koniec roku, w czwartym kwartale 2018,  po zgodach wszelkich UoKiK-ów i tym podobnych.

Data: 2017-12-15 01:49:29
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 15 grudnia 2017 10:26:38 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
> Lokata ze stałym oprocentowaniem, rzecz święta. A poza tym rzeczywiste przejęcie planowane pod koniec roku, w czwartym kwartale 2018,  po zgodach wszelkich UoKiK-ów i tym podobnych.

O, o tym może zapomniałem napomknąć - plan premia ma % zmienny.

Deutsche Bank sprzedaje się do BZ WBK