Deutsche Bank vs mBank - opinie

Data: 2011-02-05 21:36:45
Autor: JerzyR
Deutsche Bank vs mBank - opinie
?Bank muszę u nich założyć konto i przenieść wynagrodzenie. Do tej pory

Wymaganie założenia konta przy kredycie hipotecznym zostało uznane za klauzulę niedozwoloną.
Miałem taki wymóg wpisany w umowie z BPH, ale jak ich przejął pekao sa to zamknąłem konto osobiste bez problemów.

Data: 2011-02-05 21:38:56
Autor: Sławek
Użytkownik "JerzyR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d4db4b5$1@news.home.net.pl...

?Bank muszę u nich założyć konto i przenieść wynagrodzenie. Do tej pory

Wymaganie założenia konta przy kredycie hipotecznym zostało uznane za klauzulę niedozwoloną.

Dlatego najlepiej takie konto założyć przy braniu kredytu, a następnie zamknąć.
W razie potrzeby można się powołać na UOKiK

-- Sławek

Data: 2011-02-05 22:07:16
Autor: Wiaderko
"Sławek" <slavekk@gazeta.pl> wrote in message news:iikcja$r3h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie jest to czasem podstawa do zerwania umowy kredytowej przez bank ?

Data: 2011-02-05 22:35:09
Autor: kashmiri
Deutsche Bank vs mBank - opinie
Wiaderko <ku17g@63f.com> dared to write:
[...]

Nie, ponieważ wymóg posiadania konta jako warunek otrzymania kredytu jest niezgodny z prawem. A po drugie, dlaczego bank miałby zrywać umowę? Żeby już w ogóle nie zarobić?

k.

Data: 2011-02-05 22:49:46
Autor: Darek
[...]

Ale za to może się podwyższyć marża jeżeli nie będzie konta ze stałymi wpływami

Darek

Data: 2011-02-09 00:14:15
Autor: k_jak_krzys
On 5 Lut, 22:35, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:
Wiaderko <ku...@63f.com> dared to write:

> [...]

Nie, ponieważ wymóg posiadania konta jako warunek otrzymania kredytu jest niezgodny z prawem. A po drugie, dlaczego bank miałby zrywać umowę? Żeby już w ogóle nie zarobić?

W DB znaleźli sposób na ominięcie prawa. Umowę podpisujesz na marżę
standardową z upustem który działa tylko wtedy gdy masz: konto (za 25
PLN/ mies), oszczędzanie, lokatę itp. Generalnie możesz zaraz wszystko
zamknąć, ale wtedy marża automatycznie wzrasta do poziomów mało
konkurencyjnych. Ja się skusiłem i nie narzekam wybrałem konto i
program oszczędnościowy jak policzyłem to i tak było taniej niż w
innych bankach. Kredyt brałem w sierpniu 2010.

Pozdrawiam
Krzysztof

Deutsche Bank vs mBank - opinie