DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?

Data: 2011-05-28 04:54:51
Autor: Rzetelny Solidny
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
Takie dopiero co założone konto dbNET, karty aktywowane (przez
Teleserwis), pierwsza wpłata wczoraj, piątek o 17.30. Przez portal
widać, że pieniądze SĄ - ale jak idę do różnych bankomatów to: "brak
środków na koncie". Tak więc: JAK TO DZIAŁA? KIEDY można pieniądze
wypłacić (licząc od wpłynięcia środków na konto)?

Patrząc w regulaminie dbNET jest informacja, że można wypłacać
bezprowizyjnie ze WSZYSTKICH bankomatów (wszystkich banków) w Polsce.
Tak samo sprawdzać stan konta - bez żadnych opłat. Tak właśnie wczoraj
wieczorem zrobiłem, przeszedłem się po różnych bankomatach w okolicy i
chciałem wypłacić próbnie 50zł - lecz wszędzie bankomaty mi mówiły, że
mam 0 zł. Wróciłem do domu i sprawdziłem przez Internet i widzę:
pieniądze SĄ na koncie! Więc w czym problem?

P.S. Jak można wpłacać gotówkę na dbNET - czy tylko w okienku, czy nie
ma wpłatomatów?

Data: 2011-05-28 16:58:00
Autor: Q
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
Takie dopiero co założone konto dbNET, karty aktywowane (przez
Teleserwis), pierwsza wpłata wczoraj, piątek o 17.30.

Wplata? Jak?
- w kasie? - to nie wiem;
- przelew? sprawdz czy powinno dojsc, np. tu:
http://www.kiedykasa.pl

Ogolnie jest to bank mega-offline'owy,
pracujacy od pn do pt od 8 do 18
z magiczna godzina kiedy to aktualizowane sa stany na kontach,
nowo utworzone konta, itd
(chyba cos kolo 18:30 - oczywiscie bez sobot, niedziel i swiat):
- przelewy wewn. aktualizuja sie po tej godzinie
- zalozone po poludniu 3 konta 24h pokazaly mi sie dopiero w okolicy 18:30

Bank ten nie jest dla kogos kto przyzwyczail sie do mbanku,
czy ogolnie komputera i internetu,
ale jak ktos chce darmowe wyciagi papierowe,
darmowe konto, darmowe bankomaty, darmowa* karte,
darmowe przelewy przez telefon i nie ma stalych dochodow
i nie uzywa karty zbyt czesto, to lepszego konta (niestety) obecnie nie ma.

widać, że pieniądze SĄ - ale jak idę do różnych bankomatów to: "brak
środków na koncie".

Masz to jako saldo czy srodki dostepne?
Tak czy siak takich zonkow nie mialem...

Patrząc w regulaminie dbNET jest informacja, że można wypłacać
bezprowizyjnie ze WSZYSTKICH bankomatów (wszystkich banków) w Polsce.
Tak samo sprawdzać stan konta - bez żadnych opłat.

To te przewagi nad mbankiem :).

Więc w czym problem?

To konto powinno nazywac sie dbProblem -
- mi aktywowali je ze 3 razy - zawsze cos nie chcialo dzialac.

Jak można wpłacać gotówkę na dbNET - czy tylko w okienku, czy nie
ma wpłatomatów?

Chyba sobie cos licza za wplate - najlepiej wplacic w pkobp na inteligo
i potem przelac ;).

Data: 2011-05-28 10:13:32
Autor: Rzetelny Solidny
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
Q, bez obrazy ale to co piszesz to kompletna dezinformacja.
I tak:

On May 28, 4:58 pm, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
Wplata? Jak?
- w kasie? - to nie wiem;
- przelew? sprawdz czy powinno dojsc, np. tu:http://www.kiedykasa.pl

Przeciez napisalem, ze zawartosc konta była widoczna przez Internet OD
ZARAZ!
Tylko w tym caly problem, ze kasa choc widoczna na koncie to jednak
nie widoczna PRZEZ BANKOMATY!

> wida , e pieni dze S - ale jak id do r nych bankomat w to: "brak
> rodk w na koncie".

Masz to jako saldo czy srodki dostepne?
Tak czy siak takich zonkow nie mialem...

"srodki wlane (saldo)" = "dostepne srodki"
czyli jako obydwa

Chyba sobie cos licza za wplate - najlepiej wplacic w pkobp na inteligo
i potem przelac ;).

JAK PRZECZYTASZ W REGULAMINIE dbNET to wplata w okienku jest darmowa

Data: 2011-05-30 02:52:23
Autor: Q
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
JAK PRZECZYTASZ W REGULAMINIE dbNET to wplata w okienku jest darmowa

Nie zwrocilem na to uwagi w regulaminie - tak czy siak dzieki za doinformowanie.

Data: 2011-05-28 17:08:45
Autor: Irokez
Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:c9dbd840-e845-4724-8b34-9cd2f6de63a2h9g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Hmm.. raczej takiego problemu nie miałem.

P.S. Jak można wpłacać gotówkę na dbNET - czy tylko w okienku, czy nie
ma wpłatomatów?

W okienku.
I też. pojechałem do oddziału, wpłaciłem kase, wróciłem do domu i po zalogowaniu kasa jest dostępna i mogłem przelew zrobić.

--
Irokez

Data: 2011-05-28 10:14:46
Autor: Rzetelny Solidny
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
On May 28, 5:08 pm, "Irokez" <nie....@email.pl> wrote:
W okienku.
I te . pojecha em do oddzia u, wp aci em kase, wr ci em do domu i po
zalogowaniu kasa jest dost pna i mog em przelew zrobi .

tak, kase to ja tez mialem widoczna na koncie przez Internet od zaraz
- ale widz w tym, ze bankomaty tej kasy nie widzialy!

Data: 2011-05-29 14:24:14
Autor: Rzetelny Solidny
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
tak, kase to ja tez mialem widoczna na koncie przez Internet od zaraz
- ale widz w tym, ze bankomaty tej kasy nie widzialy!

I wyjaśniło się w sposób BANALNY! Po prostu pieniądze zostały omyłkowo
wpłacone na rachunek OSZCZĘDNOŚCIOWY a nie OSOBISTY. Trzeba przy
wpłacie w okienku WYRAŹNIE to deklarować. Szczerze to nie zupełnie
rozumiem mechanizm tego tu podziału na te 2 rachunki...

Data: 2011-05-30 02:51:16
Autor: Q
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
I wyjaśniło się w sposób BANALNY! Po prostu pieniądze zostały omyłkowo
wpłacone na rachunek OSZCZĘDNOŚCIOWY a nie OSOBISTY. Trzeba przy

To widziales, ze kasa jest na koncie, pod ktore nie masz
podpietej karty i dziwiles sie, ze bankomat nie wyplaca?!
O mamo...

Szczerze to nie zupełnie rozumiem mechanizm tego tu podziału na te 2 rachunki...

A co tu trzeba rozumiec?

PS
Nie rozumiem czemu z automatu nie zakladaja oszczednosciowego 24h
(zamiast tego gownianego "zwyklego" oszczednosciowego)
i dlaczego, aby je zalozyc trzeba zapierdzielac do oddzialu.
Tak jak pisalem - procedury w tym banku sa mega posrane.

Data: 2011-05-30 01:56:04
Autor: Rzetelny Solidny
On May 30, 2:51 am, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
To widziales, ze kasa jest na koncie, pod ktore nie masz
podpietej karty i dziwiles sie, ze bankomat nie wyplaca?!
O mamo...

Jak zalogowujesz sie do ichniejszego portalu i kliksz na zakladke "Moj
Portfel" to nie rzuca sie to tak w oczy na ktorym rachunku jest forsa,
patrzysz pod spod na SALDO - dostepne srodki i wydaje sie OK

Nie rozumiem czemu z automatu nie zakladaja oszczednosciowego 24h
(zamiast tego gownianego "zwyklego" oszczednosciowego)

Prosze oswiec - czym sie roznia te 2 rodzaje oszczednosciowego i
dlaczego "oszczednosciowy 24h" jest lepszy?

P.S. Ja sie natomiast zastanawiam dlaczego DIFOLTOWO wplacaja
pieniadze na oszczednosciowy (jesli nie zaznaczono inaczej)?

Data: 2011-05-30 18:10:15
Autor: Irokez
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIALA?
Uzytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ba3ac7fa-52f0-425d-b900-ba36ef966dccd1g2000yqm.googlegroups.com...
P.S. Ja sie natomiast zastanawiam dlaczego DIFOLTOWO wplacaja
pieniadze na oszczednosciowy (jesli nie zaznaczono inaczej)?

Ale dlaczego defaultowo?
Mnie pani wyraznie pytala na które. I tak zostaly wplacone.

--
Irokez

Data: 2011-05-30 22:04:45
Autor: Grzexs
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
P.S. Ja sie natomiast zastanawiam dlaczego DIFOLTOWO wplacaja
pieniadze na oszczednosciowy (jesli nie zaznaczono inaczej)?

Mnie bardziej dziwi fakt, że jak już mam dowiedzieć się o saldo przez telefon, to najpierw muszę wysłuchać co się działo na oszczędnościowym, a dopiero później automat podaje co się dzieje na zwykłym. I nie można tego zmienić. To jest dopiero chore.

--
Grzexs

Data: 2011-05-31 13:01:00
Autor: Q
DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIALA?
patrzysz pod spod na SALDO - dostepne srodki i wydaje sie OK

Stanowczo dramatyzujesz -
- ten system ma sporo wad, ale o tej pierwszy raz slysze :).

Prosze oswiec - czym sie roznia te 2 rodzaje oszczednosciowego i
dlaczego "oszczednosciowy 24h" jest lepszy?

kapitalizacja miesieczna vs dzienna
+
4.05% vs 4.09%

Ja sie natomiast zastanawiam dlaczego DIFOLTOWO wplacaja
pieniadze na oszczednosciowy (jesli nie zaznaczono inaczej)?

Bede w db-oddziele w tygodniu - zapytam o wplaty,
choc przyznam, ze ten temat mnie malo interesuje :).

DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?