Developer - zmiany w standardzie wykończenia

Data: 2009-02-26 10:26:25
Autor: .B:artek.
Developer - zmiany w standardzie wykończenia
ollo wyskrobał(a):
Kupiłem mieszkanie  W-wa Ochota,  w specyfikacji jest napisane że na
korytarzach będa wykończenia granitowe a balustrady na balkonach będa
malowane proszkowo. Developer przyoszczędził i obnizył standard i
mamy zamiast granitu najtańszą terakotę z marketu a balustrady są
pomalowane zwykła farbą i już są wykwity rdzy.
Developer twierdzi ze architekt mógł to zmienic i nam nic do tego.
Moje pytanie - czy faktycznie mógł zmienić obniżając standard i czy
jest szansa wygrania kasy przed sądem ? I gdzie znalezc prawnika
który to  rozegra ? Jak prawnie możemy reprezentowac wspólnote
mieszkaniową, czy jest coś takiego jak pozew zbiorowy ?

To zależy czy ta specyfikacja jest elementem umowy, którą podpisaliście. Jeżeli tak, to jest szansa na obniżenie ceny.

--
..B:artek.

Developer - zmiany w standardzie wykończenia