Deweloper mnie oszukał

Data: 2010-11-08 22:08:58
Autor: MZ
Deweloper mnie oszukał
W dniu 2010-11-08 15:28, Radosław pisze:
Napisałem więc pismo z prośbą o zwrot pieniędzy. Deweloper odpisał, że
ok, ale pieniądze przeleje do banku a nie na moje konto. Do banku z tego
względu, że na mieszkanie brałem kredyt. Taka sytuacja mnie nie urządza,
ponieważ zredukuje mi się nieznacznie rata, a ja pozostanę bez garażu i
bez kasy którą wpłaciłem. Wystąpiłem więc do banku o zgodę na przelew
wierzytelności na moje konto, ale odpowiedź jest odmowna.

Z punktu widzenia banku takie coś może być próbą wyciągnięcia taniej
gotówki jako kredytu hipotecznego. Popatrz na to tak - pożyczyli kasę
pod hipotekę mieszkania i garażu, a teraz nagle się okazuje że garażu
nie będzie. Normalne, że chcą odzyskać tą część gotówki żeby zmniejszyć
kapitał kredytu, bo im się zabezpieczenie zmniejsza. Możesz negocjować,
ale będzie ciężko.

--
MZ

Deweloper mnie oszukał