Deweloper sprzedałmałomieszkań i opóżnia...

Data: 2009-03-27 23:08:30
Autor: klinka
Deweloper sprzedałmałomieszkań i opóżnia...
podpisanie aktu notarialnego.
Kupiłam mieszkanie w nowym bloku, teraz okazuje się,że sprzedano 25 %
mieszkań. Mam odebrane technicznie mieszkanie, ale nie działają windy,
domofony, garaż plus różne inne niespodzianki. Deweloper opóźnia podpisanie
aktów notarialnych, a i tak jeśli zawiąże się wspólnota, my zwykli lokatorzy
będziemy mieć mniejszość, bo 100 mieszkań jest niesprzedanych.
Podobno zalegają ze spłatami podwykonawcom. Prosze o radę

Klinka

Data: 2009-03-28 07:51:19
Autor: andreas
Użytkownik "klinka" <klinka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:77d4.000000f7.49cd4e5enewsgate.onet.pl...
[...]

Musisz wysłać do odbioru mieszkania kogoś dorosłego.
Towarzyszyłem raz odbiorowi mieszkania w Niemczech. Mieszkanie nie zostało odebrane, bo w rogu futryny drzwi wewnętrznych nie schodziły się paski uszczelki, można było zapałkę wsunąć.

--
andreas

Deweloper sprzedałmałomieszkań i opóżnia...