Dexter ostatni sezon - warto?

Data: 2012-12-18 17:34:56
Autor: frank drebin
Dexter ostatni sezon - warto?
Od czasów Lost, gdzie obejrzałem 3 pierwsze sezony hurtem a dalej w cyklu tygodniowym, mam zwyczaj czekać na cały sezon i dopiero wtedy ogl±dn±ć. U Quentina na blogu zauważyłem, że Dexter się skończył i że słabo się skończył (szczegółów nie znam bo nie czytałem boj±c się trafić na spojler) i dlatego pytam: warto to obejrzeć?
Poprzednie sezony były nierówne a przedostatni mnie wkurwiał, ale go jako¶ przemieliłem.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-12-18 19:04:57
Autor: Qrczak
Dexter ostatni sezon - warto?
Dnia 2012-12-18 17:34, obywatel frank drebin uprzejmie donosi:
[...]

Nie bardzo. Quentin ma rację, że baby to tylko kłopoty. A na kunszt aktorski pani Carpenter patrzeć już nie idzie.

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-12-18 20:00:44
Autor: frank drebin
Dexter ostatni sezon - warto?
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50d0b049$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
[...]

racja, babka słaba ale ma jedne z najpiękniejszych oczu na ¶wiecie :)
Za to pamiętam jak mnie ta Rita denerwowała. To znaczy jej rola, bo babka była ¶liczna.

Dobra, odpuszczam Dextera.
Generalnie mało ogl±dam seriali ale chyba wezmę się wreszcie za Prison Break i co¶ mnie ci±gnie do Sons of Anarchy.
Choć niektóre chwalone nie dałem rady, Breaking Bad odpu¶ciłem po półtora sezonie. Znowu przez babę, ta je..na Skyler mnie do szału doprowadzała a nie po to ogl±dam co¶, żeby się wkurzać.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-12-19 08:23:07
Autor: Marcin N
Dexter ostatni sezon - warto?
W dniu 2012-12-18 20:00, frank drebin pisze:

[...]

Bł±d! Nie odpuszczaj. Bardzo dobry sezon. Zaskakuj±co wręcz na jak siódmy rok. Prison Break to straszna lipa i po 5-6 odcinkach (które s± ok) zaczyna się miernota. Absolutnie nie może się równać z Dexterem.

--
MN

Data: 2012-12-19 11:26:22
Autor: Skylla
Dexter ostatni sezon - warto?
W dniu 2012-12-19 08:23, Marcin N pisze:
Bł±d! Nie odpuszczaj. Bardzo dobry sezon. Zaskakuj±co wręcz na jak
siódmy rok. Prison Break to straszna lipa i po 5-6 odcinkach (które s±
ok) zaczyna się miernota. Absolutnie nie może się równać z Dexterem.

Nie żartuj, Dexter stał się niedorzeczny już parę sezonów wstecz, a obecny scenariusz ... brak słów. Można spokojnie odpu¶cić.
Co do PB, to racja - dokładnie warto zobaczyć kilka pierwszych odcinków pierwszej serii i ewentualnie jej finał, gdy wreszcie uciekli - cała reszta to niemiłosierne przeci±ganie akcji w coraz głupszy sposób :-)

Data: 2012-12-27 02:18:28
Autor: the_foe
Dexter ostatni sezon - warto?
W dniu 2012-12-18 20:00, frank drebin pisze:
Choć niektóre chwalone nie dałem rady, Breaking Bad odpu¶ciłem po
półtora sezonie.

duzy bł±d... ile ja bym dał za to, zebym mógł go obejrzec znowu po raz pierwszy? A kazdy następny sezon lepszy od poprzedniego...

--
the_foe

Data: 2012-12-27 02:16:04
Autor: the_foe
Dexter ostatni sezon - warto?
W dniu 2012-12-18 19:04, Qrczak pisze:
[...]

ma to swoje pozytywy, w kluczowym momencie nie bylem pewien, czy aktorka dobrze zagrała ¶ciemę, czy Ľle szczero¶ć. W finale okazalo sie, ze to drugie...

--
the_foe

Data: 2012-12-21 21:44:08
Autor: Tomek GĹ‚owacki
Dexter ostatni sezon - warto?
W dniu 2012-12-18 17:34, frank drebin pisze:
Od czasów Lost, gdzie obejrzałem 3 pierwsze sezony hurtem a dalej w
cyklu tygodniowym, mam zwyczaj czekać na cały sezon i dopiero wtedy
oglądnąć. U Quentina na blogu zauważyłem, że Dexter się skończył i że
słabo się skończył (szczegółów nie znam bo nie czytałem bojąc się trafić
na spojler) i dlatego pytam: warto to obejrzeć?
Poprzednie sezony były nierówne a przedostatni mnie wkurwiał, ale go
jakoś przemieliłem.

Jak dla mnie, siódmy sezon jest mega słaby. Dexter z ciekawymi pomysłami to się skończył na czwartym. Jak dla mnie, za dużo tam grają emocje pomiędzy aktorami "w realu" czyli ex-małżeństwem aktora grającego Dextera i Debrę. O ile on trzyma "pro" poziom, o tyle dziewczyna niestety płynie na emocjach strasznie...

--
Tomek GĹ‚owacki

Data: 2012-12-21 23:39:48
Autor: nimrod
Dexter ostatni sezon - warto?
W dniu 2012-12-21 21:44, Tomek GĹ‚owacki pisze:

Jak dla mnie, siódmy sezon jest mega słaby. Dexter z ciekawymi pomysłami
to się skończył na czwartym. Jak dla mnie, za dużo tam grają emocje
pomiędzy aktorami "w realu" czyli ex-małżeństwem aktora grającego
Dextera i DebrÄ™. O ile on trzyma "pro" poziom, o tyle dziewczyna
niestety płynie na emocjach strasznie...

Jak dla mnie grają taka samo jak grali, wiadomo że conieco na pewno na osobach MCH i byłej żony się odcisnęło (rak, rozwód itp.) Ale to nie wpływa na ich występy w serialu. Najbardziej co kuleje to scenariusz w ostatniej serii.

nmr.

Dexter ostatni sezon - warto?