Dexter się skończył

Data: 2009-12-14 22:07:05
Autor: Skylla
Dexter się skończył
Ostatnie dwa odcinki trzymały w napięciu.
A samo zakończenie... hmm. Nie wiem co o tym myśleć.

Tia, trzymały w napięciu, ale jakże naciagane to wszystko było...

Data: 2009-12-14 22:40:44
Autor: Jan Werbiński
Dexter się skończył
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:hg69dd$7c4$1news.onet.pl...
Ostatnie dwa odcinki trzymały w napięciu.
A samo zakończenie... hmm. Nie wiem co o tym myśleć.

Tia, trzymały w napięciu, ale jakże naciagane to wszystko było...

Co było naciągane? Ja mam tak na codzień.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-12-14 22:56:30
Autor: Skylla
Dexter się skończył

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:hg6c1d$nt1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Widocznie jesteś specjalistą od krwi ;-). A ja tu mega spoilera pisać na razie nie będę...
S.

Dexter się skończył