Dexter się skończył

Data: 2009-12-15 12:41:42
Autor: Catalyst
Dexter się skończył

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:hg68pv$ld1$2nemesis.news.neostrada.pl...
Szkoda.
Ostatnie dwa odcinki trzymały w napięciu.
A samo zakończenie... hmm. Nie wiem co o tym myśleć.

Planują 5 sezon? Jako, że w serialach nie szukam głębokich doznań intelektualnych (jak co niektórzy, dla których to wszsytko jest taaaakie naciągane), z niecierpliwością czekam na kontynuację.

Pozdr

Data: 2009-12-15 18:55:10
Autor: Jan Werbiński
Dexter się skończył
Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomości news:hg7sln$a60$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wg wikipedii ma być piąty sezon. Hmm, a kiedyś miały być tylko cztery. Pewnie szósty też będzie

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-12-15 11:06:05
Autor: BearBag
Dexter się skończył
bedzie 5ta seria, która ma być ostatnią. To oficjalne info od
producentów Dextera.
A zakonczenie 4tej serii... mocne i tak ma być.

Data: 2009-12-16 01:57:15
Autor: Jan Werbiński
Dexter się skończył
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f0e594d-2e75-4943-9a41-125c83fdbfc9k17g2000yqh.googlegroups.com...
bedzie 5ta seria, która ma być ostatnią. To oficjalne info od
producentów Dextera.
A zakonczenie 4tej serii... mocne i tak ma być.

I jest niezłe. Chyba wszyscy oglądali? Jest od poniedziałku na najlepszych kanałach.

Data: 2009-12-16 09:33:00
Autor: gardziej
Dexter się skończył [spojler]
A zakonczenie 4tej serii... mocne i tak ma być.

Nie wiem, co myśleć, 4 sezon zrobił się troche zbyt rodzinny, romantyczny i śmietankowy. Scenarzyści jeden czynnik zlikwidowali, ale 3 zostały :)

Dexter się skończył