Dezynfekcja ciuchów i kasku

Data: 2012-04-29 16:07:08
Autor: Grzybol
Dezynfekcja ciuchów i kasku
Użytkownik "Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
Zadaje się że moje ciuchy nie są ani usyfione, ani przepocone, a poużywałem ich kilka razy przez dwa dni i w nocy wszystkie miejsca na ciele, gdzie goła skóra miała styczność z ciuchami, kaskiem i rękawicami wypryszczyło mi jak dzieciaka przy ospie wietrznej. Bąbel na bąblu. A głowę mam wręcz całą w grudach pryszczy. Nigdy wcześniej nie miałem takiego przypadku. Stąd pytanie, jakoś się ekwipunek dezynfekuje może, po zimie?

Prezerwatywe trza zakładać. Złapałeś ciężki syfilis, sądząc po objawach - te bajki z ciuchami to małżonce opowiedz.:-) Tu zdejmuj gacie i mów jak było, podaj adres, żeby omija z daleka. I tu napisz: http://www.garsoniera.com.pl/

--
Grzybol

Dezynfekcja ciuchów i kasku