Diabel, nie licznik :D

Data: 2011-08-25 14:54:26
Autor: Grzegorz
Diabel, nie licznik :D
Hello Ryszard Mikke !:

Dzis polecialem szybciej, niz zwykle, bo mi sie zielona fala trafila. Czas
fajny (18:26), ale skrocila mi sie rowniez droga! Okazuje sie, ze jak mnie nie
zatrzymuja swiatla, to droga do pracy skraca sie do 7.21km.

Może wtedy nie jedziesz "wężykiem" ????? :-D

Licznik działa tak, że (na ogół) zlicza milimetry (obwód koła) i potem pokazuje co trzeba. Szybkość wylicza dzieląc obwód koła przez czas obrotu.

Ale jak to w badziewiu chińskim bywa - być może coś ma skopane.

Ale ... być może masz za daleko magnes i gubi czasem impulsy. A prędkość nie powinna się wahać o więcej niż 0,1 kmh. Jak masz jakieś wahania - to sprawdź wszystko, ze stykami włącznie.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-08-25 13:18:16
Autor: Ryszard Mikke
Diabel, nie licznik :D
Grzegorz <bzdura@brakmaila.com> napisał(a):
> [...]

Ale jak to w badziewiu chińskim bywa - być może coś ma skopane.

Sigme Niemcy firmuja, nawet jak robia w Chinach...

Ale ... być może masz za daleko magnes i gubi czasem impulsy. A prędkość nie powinna się wahać o więcej niż 0,1 kmh. Jak masz jakieś wahania - to sprawdź wszystko, ze stykami włącznie.

Ale predkosc w zasadzie byla taka sama - roznica polegala na tym, ze mialem
same zielone, najwyzej troszke zwalnialem przed swiatlami, ale puszczaly zanim
porzadnie na hamulec nacisnalem.

--
rmikke

Data: 2011-08-25 19:17:35
Autor: Grzegorz
Diabel, nie licznik :D
Hello Ryszard Mikke !:

Ale jak to w badziewiu chińskim bywa - być może coś ma skopane.

Sigme Niemcy firmuja, nawet jak robia w Chinach...

Ale przynajmniej zaprojektowana jak należy, i LCD ma kontrast...

[...]

No to załóż drugi licznik, byle jaki i porównaj !!! Wtedy prawda wyjdzie, czy oba dodają ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Diabel, nie licznik :D