"Diabeł się denerwuje" - odprawić egzorcyz my.

Data: 2011-12-11 05:49:53
Autor: stevep
"Diabeł się denerwuje" - odprawić egzorcyz my.
# Twórca Radia Maryja powiedział, że wszystkie oskarżenia pod jego adresem  "są fałszerstwem i pomówieniem" - Dlaczego jestem atakowany? Bo diabeł się  denerwuje, kiedy czynione jest dobro - powiedział w rozmowie z serwisem  naszapolska.pl o. Tadeusz Rydzyk. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjqfs

--
stevep

Data: 2011-12-11 09:31:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6a6dftw50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Który to diabeł tak denerwuje się z powodu dobroci i uczciwości Rydzyka? Belzebub czy rodzimy Boruta?

BomBel

Data: 2011-12-11 13:25:53
Autor: Dirko
[...]

    Skoro tak twierdzi to musi być w bliskich stosunkach z diabłem.

"Diabeł się denerwuje" - odprawić egzorcyz my.