"Diab³y unijne" skusi³y Prezydenta.

Data: 2009-10-09 15:23:06
Autor: cirrus
"Diab³y unijne" skusi³y Prezydenta.
# Szczerze mówi±c guzik mnie obchodzi ta wojna polsko-polska. Niech siê wzajemnie pozagryzaj± te wredne prawicowe pieski. To, ¿e Kaczyñscy to kundelki wiemy nie od dzisiaj. Jarek porównuje Tuska do Jaruzelskiego , a sam w godzinach swojej niebywa³ej " chwa³y" krzycza³ o tych co staj± tam gdzie sta³o ZOMO. Hipokryzja tych maluczkich jest oczywist± oczywisto¶ci±. Tak¿e komentowanie Jarka jest wprost ur±gaj±ce mojej inteligencji. Na ma³o¶æ i pychê tego krasnala wskazuje min. wczorajsza konferencja prasowa , na której to w bezczelny sposób Jarek odezwa³ siê do dziennikarza " Ja nie odpowiadam na pytania mê¿czyzn, którzy siedz±. "
No mo¿e gdyby dziennikarze klêczeli , tudzie¿ le¿eli krzy¿em, to Jarek móg³by , ale nie musia³by udzieliæ odpowiedzi. Ksi±¿ udzielny , który ju¿ dawno spad³ na dupê z wysokiego konia jeszcze wierzga kopytkami. ¦mieszne i ¿a³osne zarazem.
Brat jego za¶ ³askawie podpisze TL w niedzielê przy wielkiej pompie , zaproszonych go¶ciach, szampanie i kawiorze. Dlaczego w niedzielê? Ano , najpierw musi jechaæ do Watykanu, coby mu B16 udzieli³ rozgrzeszenia, bo przecie¿ podpisanie takiego traktatu to grzech pierworodny. Jakby nie by³o Polsk± zaczn± w³adaæ diab³y unijne a wraz z nimi te wszystkie dyrektywy i prawa i nakazany i zakazy a fuj.
Interesuje mnie natomiast to, ¿e cz³owiek na którego g³osowa³am otrzyma³ nagrodê NOBLA i gówno minie obchodz± te wszystkie komentarze polaczków, zazdro¶niczków, którzy chcieliby aby nagrodê pokojow± otrzyma³ np, takie mi³osierny Tusk, tudzie¿ Kaczyñski brataj±cy siê z Gruziñskim zbrodniarzem .
Mnie nie rozstrzygaæ czy otrzyma³ Nobla za wcze¶nie i czy w ogóle otrzymaæ go powinien. Nie nale¿ê do komitetu Noblowskiego , widaæ jednak , ¿e otrzymaæ powinien skoro otrzyma³, a wam polaczki wara . Zadu¶cie siê tymi waszymi komentarzami, bo wasz prezydent nigdy takiej nagrody nie otrzyma , co najwy¿ej mo¿e otrzymaæ nagrodê bobla, takiego z nosa znaczy siê. #
Ze strony:
http://realiaszaraka.blogspot.com/2009/10/szczerze.html

--
stevep