Diagnostyka, Agila zgrzyta, biegi nie wchodz ą

Data: 2018-12-29 23:56:57
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2018-12-29 o 22:40, ToMasz pisze:

> co mogło się popsuć?

Mogło się popsuć sprzęgło ;)

Jeśli mówisz że ramie porusza się prawidłowo (na pewno ma pełen skok?), to coś się rozsypało w środku.
Może się tarcza rozpaść i zaklinować między dociskiem a kołem zamachowym, mogły się wytrzeć do zera i połamać "łapki" docisku które pcha łożysko wyciskowe (ale to było czuć na pedale)
Mogło się też zatrzeć łożysko (które jest nie we wszystkich samochodach) między wałkiem sprzęgłowym skrzyni, a wałem korbowym silnika.

Jak strona mechaniczna na zewnątrz skrzyni jest ok, to i tak musisz zdemontować skrzynię biegów.

Diagnostyka, Agila zgrzyta, biegi nie wchodz ą