Diagnostyka Diesla w Katowicach b膮d藕 okolicy.

Data: 2009-10-25 14:51:35
Autor: Sebastian Bia艂y
Diagnostyka Diesla w Katowicach b膮d藕 okolicy.
Witam.

Szukam warsztatu kt贸ry m贸g艂by mi oceni膰 stan silnika - 2.2dci Renault. Z lekka kopci i musz臋 wiedzie膰 czy to w kolektorze urwalo klapki (na razie nie slycha膰, ale ...), mam problem z wtryskiem czy jeszcze cos innego. Z tego co wiem powaznie podchodz膮c do sprawy wtryski si臋 wykreca i bada jako艣膰 rozpylania paliwa.

Czy jest w okolicy warsztat, kt贸ry za rozs膮d膮 cen臋 jest w stanie wykonac podstawowe czynnosci diagnostyczne na silniku tak, abym by艂 w stanie ocenic koszt ewentualnej naprawy? Niestety co warsztat to inna opinia i dlatego szukam kogo艣 kto po prostu jednoznacznie oceni stan wtryskiwaczy jakims urzadzeniem a nie w膮chaniem rury wydechowej.

Interesuje mnie okolica Katowic, Sosnowca, Mys艂owic, Siemianowic, D膮browy, Bedzina.

Data: 2009-10-25 18:20:56
Autor: huri_khan
Sebastian Bia艂y pisze:

Interesuje mnie okolica Katowic, Sosnowca, Mys艂owic, Siemianowic, D膮browy, Bedzina.

Nie wiem jak z renault ale og贸lnie do diesla polecam (nie korzysta艂em z us艂ug od roku wi臋c nie wiem czy si臋 co艣 nie zmieni艂o)

http://www.bosch-adamczyk.pl

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-10-25 23:19:22
Autor: Micha艂 \"HoMMeR\" Paszek
Sebastian Bia艂y pisze:
[...]

Nie chce sie wymadrzac, ale zgodnie z http://chomikuj.pl/ZIWK/Citroen/HDi/HDI-lusnia.pdf to, co Ty uwazasz za wrozenie z fusow jest prostym i bezkosztowym diagnozowaniem silnika Diesla. Co prawda pdf dotyczy silnikow HDi ale ogolna zasada dzialania nowoczesnego Diesla jest taka sama.
Owszem, znalezc zaklad, ktory zrobi to poprawnie i bedzie mial minimum przyrzadow nie jest latwe.

Co do znawcow francuskiej motoryzacji, mam kontakt z Agena z Tychow i choc moja opinia jest nieokreslona (raz robia ok, raz potrafia przekombinowac) to ogolna opinia jest chyba pozytywna.
--
Micha艂 "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Data: 2009-10-25 23:58:16
Autor: Sebastian Bia艂y
Micha艂 "HoMMeR" Paszek wrote:
Nie chce sie wymadrzac, ale zgodnie z http://chomikuj.pl/ZIWK/Citroen/HDi/HDI-lusnia.pdf to, co Ty uwazasz za wrozenie z fusow jest prostym i bezkosztowym diagnozowaniem silnika Diesla.

Ale nie 2.2dci. To jest _magiczny_ silnik. Zapytaj mechanik贸w ktorzy go widzieli. Bez pomiaru wtryskiwaczy cie偶ko okresli膰 co mu mo偶e dolega膰. Nawet Renault wycofa艂o si臋 z niego i od L2ph2 nie montuj膮, a na pr贸by diagnostyki w ASO reaguj膮 alergicznie.

Dlatego potrzebuje kogo艣 kto zerknie dog艂臋bnie.

Diagnostyka Diesla w Katowicach b膮d藕 okolicy.