Diagnostyka HDD

Data: 2015-04-08 19:27:59
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Diagnostyka HDD
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Poldek naskrobał(a):

Jaki jest obecnie dobry program do sprawdzenia stanu twardego dysku?
Wymagania:
- musi sprawdzać stan całego dysku, także partycji recovery itp.
- sporą zaletą byłaby możliwość wydrukowania wyników diagnostyki na drukarce, ew. zapisania do pliku na pendrive USB i potem otworzenia tego pliku pod Windows i wydrukowania z poziomu Windows

HD TUNE PRO
--
....::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

Diagnostyka HDD