Diagnostyka Mitsu we Wrocku

Data: 2009-04-13 08:53:18
Autor: Dman-666
Diagnostyka Mitsu we Wrocku
Odgrazalem sie i odgrazalem i wreszcie jade sobie po raz pierwszy w zyciu do Wrocka (sroda) ;)

....ale nie w turystycznych celach tylko czysto handlowych.
Czy ktos moze mi polecic warsztat (poza ASO ASV Lider) ktory zrobi diagnostyke 12 letniego benzynowego japonca? Chodzi o:

-podpiecie pod komputer
-sprawdzenie garow w silniku (kompresja i inne pierdoly)
-stan blacharki (i podwozia)
-stan zawieszenia (wielowahacz)
-hamulce
-sprawdzenie klimatyzacji

Za wszelkie sugestie (i pomoc) bede wdzieczny ;)

PS' Czy we wrocku tez jest mafia taksowkowa na dworcach (jak w DC)? Jesli jest to podajcie jakis tani/sensowny namiar na radio taksi ktore podjedzie pod dworzec kolejowy i zabierze moja leniwa dupe.
--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

Diagnostyka Mitsu we Wrocku