Data: 2010-03-23 08:41:33 | |
Autor: Rafał | |
Diagnostyka wtrysków CR - próba p rzelewowa. | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Witam.Z wtryskiwaczy zdejmujesz wężyki przelewowe. Same wężyki należy jakoś zabezpieczyć żeby nie ciekły - ja łącze je parami kawałkiem wężyka. Na przelewy z wtryskiwacza zakładasz pasujące wężyki, ideałem by było mieć oryginalne końcówki, ale bez tego da się przeżyć. wężyki te(równej długości i nie za długie ~0,5m) wkładasz do jakiś słoików(ja używałem słoików po koncentracie pomidorowym). Słoiki te warto wcześniej ponumerować i skleić razem taśmą co by jakoś to ogarniać i się nie rozleciało. Wszystko układasz tak co by się nie rozleciało jak będziesz zapalać samochód. Załączasz silnik. Obserwujesz poziom paliwa w słoikach, po kilkunastu sekundach można wyłączyć silnik. Jak któryś wtryskiwacz jest uszkodzony, to w przyporządkowanym mu słoiku będzie wyraźnie więcej paliwa. Jeżeli we wszystkich słoikach będzie zbliżona ilość paliwa to oznacza że wtryskiwacze są raczej ok, a problem jest gdzie indziej(pompa czujnik ciśnienia na listwie) bo jak by wszystkie wtryskiwacze były uszkodzone to byś raczej nie zapalił. |
|
Data: 2010-03-23 18:03:00 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Diagnostyka wtrysków CR - próba p rzelewowa. | |
Rafał pisze:
Jeżeli we wszystkich słoikach będzie zbliżona ilość paliwa to oznacza że wtryskiwacze są raczej ok, a problem jest gdzie indziej(pompa czujnik ciśnienia na listwie) bo jak by wszystkie wtryskiwacze były uszkodzone to byś raczej nie zapalił. Problemów póki co nie ma. Auto pali dosłownie na dotyk (niezależnie od temperatury otoczenia i silnika). Chodzi równo, nie szarpie. Diagnostykę chcę zrobić tak profilaktycznie. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 |
|