Dialog z diabłem.

Data: 2012-04-18 07:14:09
Autor: stevep
Dialog z diabłem.
# Alkoholik, hazardzista, niedoszły samobójca. Andrzej Iwan - jeden z  najlepszych polskich piłkarzy lat 70. i 80. Jego biografia, zatytułowana  "Spalony", 25 kwietnia trafi do księgarń. Jest to książka znakomita,  barwna ale i straszna, bo pewne rzeczy opisane są bez upiększania.  Połknąłem w dwa dni i każdemu polecam. Bardzo też się cieszę, że było mi  dane porozmawiać z jej bohaterem. W warszawskim "Bistro 32" z Andrzejem  Iwanem przegadaliśmy prawie godzinę.

Fragment książki "Spalony":

Znam tego diabła, który lubi siąść na moim ramieniu i sączyć truciznę do  ucha. Jesteśmy zaprzyjaźnieni, pojawia się zawsze we właściwym momencie.

- Cześć Andrzej.

- Cześć, diabeł.

-Piłeś.

- Tak.

- Wstyd ci chyba?

- Tak.

- Czas na ciebie...

- Już?

- Zrób to. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpjm8

A kiedyś w stanie nieważkości mówił " Wy to jesteście chuje, a ja to  jestem pan Iwan".

--
stevep

Dialog z diabłem.