Diaz i Singlar nie sa juz zawodnikami Wisly

Data: 2010-08-31 18:21:03
Autor: Danpe
Diaz i Singlar nie sa juz zawodnikami Wisly
Ciekawe.
Diaza sprzedali za pewnie cienka kase do jakiegos sredniego klubu Club
Brugge. Dziwny ruch majac nieposklejana obrone.

Singlar - niby za porozumieniem stron, ale jak na moj gust to kopneli
go w (_!_) Fajny pilkarz, ale niestety ciagle kontuzje nie pozwolily
mu sie w Wisle rozwinac. Pewnie bedzie tak jak z Niedzielanem, ze wraz
ze zmiana klubu odzyje.

Zamiast Diaza w pomocy pojawi sie Nourdin Boukhari.
30-letni pilkarz. Cupial chyba lubi liczbe "30" i niedlugo w Wisle
beda sami tacy. Cleber moze do 40 dociagnie na boisku :D Moze przegoni
Ecika. Dobrze, ze ten nowy to Marokanczyk, a nie Murzyn. Wtedy bym
podejrzewal, ze ma sfalszowane papiery i tak naprawde ma 45 lat :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-31 21:57:03
Autor: ..Aldi..Romek..
Diaz i Singlar nie sa juz zawodnikami Wisly
Diaz mial isc gdzies na Turcje... a tu taka dziwna zmiana...
to juz cala obrona zostala rozpieprzona...
ciekawe czy Piotrka Brozka tez sie pozbeda...

a zreszta co ja marudze - jest nowa mysl trenerska
uzbrajam sie w cierpliwosc i obserwuje (z ogromnymi nadziejami - jestem zalosnym optymista)

Data: 2010-08-31 22:18:50
Autor: Danpe
Diaz i Singlar nie sa juz zawodnikami Wisly
On Tue, 31 Aug 2010 21:57:03 +0200, "..Aldi..Romek.."
<romek1@poczta.fm> wrote:

Diaz mial isc gdzies na Turcje... a tu taka dziwna zmiana...
to juz cala obrona zostala rozpieprzona...
ciekawe czy Piotrka Brozka tez sie pozbeda...

By sie pozbyli, ale ponoc Polonia zrezygnowala.
Ciekawe, moze wtedy bym mial szanse zagrac w Wisle jako obronca, za
jedyne hmm.. 20 000 miesiecznie :))
Gorszy od Jopa nie bede daj Boze, lepszy tez nie, ale za to tanszy.

a zreszta co ja marudze - jest nowa mysl trenerska
uzbrajam sie w cierpliwosc i obserwuje (z ogromnymi nadziejami - jestem zalosnym optymista)

To mamy podobnie.
Choc jestem dzis zmieszany, lekko wstrzasniety, bo slysze ze chca
sprzedawac Brozka, ze Diaz poszedl, Singlara nie ma... to co, lawki
rezerwowej w Wisle ma nie byc? Jakis nowy trend? --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-31 20:36:06
Autor: Smok Eustachy
Diaz i Singlar nie sa juz zawodnikami Wisly
Dnia Tue, 31 Aug 2010 22:18:50 +0200, Danpe napisał(a):
/..../
To mamy podobnie.
Choc jestem dzis zmieszany, lekko wstrzasniety, bo slysze ze chca
sprzedawac Brozka, ze Diaz poszedl, Singlara nie ma... to co, lawki
rezerwowej w Wisle ma nie byc? Jakis nowy trend?

Widzę, ze ja i AJK mamy takie złudzenia, że we Wiśle ktoś jednak poszedł po rozum do głowy i to początek jakiś przemyślanych działań. Ale jak od tego Wiśle się zespół młodej extraklasy rozsypie...

Data: 2010-08-31 23:14:54
Autor: yamma
Smok Eustachy wrote:

Widzę, ze ja i AJK mamy takie złudzenia, że we Wiśle ktoś jednak
poszedł po rozum do głowy i to początek jakiś przemyślanych działań.
Ale jak od tego Wiśle się zespół młodej extraklasy rozsypie...

Mnie to bardziej wygląda na jakąś masową ewakuację piłkarzy po wywaleniu Skorży i przyjściu Basałaja.
yamma

Data: 2010-08-31 23:19:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:i5jp3m$ujo$6news.net.icm.edu.pl...
[...]

Nie tylko Wy, wręcz ja byłem pierwszy z takim konceptem. ;-)

Data: 2010-09-01 08:04:33
Autor: Mane
W dniu 2010-08-31 22:18, Danpe pisze:

[...]

Bior±c pod uwagę, co się stało z obron± Wisły to jeszcze zapłaczecie za Jopem :)

Data: 2010-09-01 09:31:11
Autor: ..Aldi..Romek..
Diaz i Singlar nie sa juz zawodnikami Wisly
Bior±c pod uwagę, co się stało z obron± Wisły to jeszcze zapłaczecie za Jopem :)

za każdym razem jak sobie przypomnę tę jego główkę... jop, Twoju mać... to mi się chce płakać!!!

Data: 2010-09-01 11:27:25
Autor: Mane
W dniu 2010-09-01 09:31, ..Aldi..Romek.. pisze:

za każdym razem jak sobie przypomnę tę jego główkę... jop, Twoju mać...
to mi się chce płakać!!!

Kazdemu sie może zdarzyć, nie pamietasz meczu Głowy z Angla :D

Diaz i Singlar nie sa juz zawodnikami Wisly