Dick Helm dzisiaj w Warszawie

Data: 2009-03-12 13:51:19
Autor: leszczur
Dick Helm dzisiaj w Warszawie
Jakby ktos chcial posluchac dzis o godzinie 17 w Zespole Szkół
Sportowych nr 72 ul.Konwiktorska5/7, bedzie spotkanie z Dickiem
Helmem. O czym nie mam pojecia, ja niestety sie nie wybieram , nie
bede przez cala warszawe gnał w godzinach szczytu.

Dick Helm wraz z żoną Andreą są małżeństwem od prawie 52 lat. Są
szczęśliwymi rodzicami siedmiorga dzieci oraz dziadkami siedemnastu
wnucząt. Mieszkają obecnie w miejscowości Big Canoe w stanie Georgia.

No dobra - ta siódemka dzieci, siedemnascioro wnuczat i Big Canoe w stanie Georiga przekonaly mnie ostatecznie. Ide na to :-)

Pozdro

L'e-szczur

--

Dick Helm dzisiaj w Warszawie