Data: 2019-12-10 23:42:28 | |
Autor: Bolko | |
Diesel | |
Zimno się zrobiło.
Pojechałem zrobić zakupy. Wysiadam i słyszę jakiegoś głośnego diesla. Rozglądam się za cięzarówką no nale przecież jestem na dachu galerii handlowej. Okazuje sie ze to Mini tak hałasowało jak stary star. |
|
Data: 2019-12-11 07:38:07 | |
Autor: sczygiel | |
Diesel | |
On Wednesday, 11 December 2019 01:42:30 UTC-6, Bolko wrote:
Zimno się zrobiło. Chcialem pojechac na zakupy. Odpalilem gada a ten klekoce i spaliny smierdza. A to fordowski benzyniak 2,5L Tyle ze bylo -20. Zanim sie nagrzal to odglosy wydawal masakryczne. Jak stara galera w czasie sztormu. Ale jak juz byl cieply to nie halasowal. A z innej bajki. Moje stare 1.8 tdci czasem wogole nie klekotalo. A niby powinno. Kumpel mowil ze ten moj dizel to wogole jak nie dizel... |
|
Data: 2019-12-12 04:06:34 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
<sczygiel@gmail.com> 4d01fcbf-068c-4fc4-849c-d18ddf2172d4@googlegroups.com : Tyle ze bylo -20. Za jakiś czas będą tylko elektryczne, które nie będą rozgrzewały się pół godziny... ;) Spalinówki IMO przechodzą do lamusa!!! Wodorówki niewiele zmienią! Niemiaszki zarzucą Europę swymi wiatrakami, dookoła dachy pokryją się solarkami, zniknie smród osiedli komfortowych ;) domów jednorodzinnych i spalinowych samochodów osobowych... Gaz ziemny (ijp.) oraz ropa naftowa co najwyżej napędzi silniki kosmiczne itp. oraz elektrownie ulokowane daleko od ludzkich skupisk... O ile wcześniej Chińczycy ;) nie uruchomią kontrolowanej syntezy jądrowej dającej zysk energetyczny... [Polacy wówczas będą zamykać pospiesznie tylko co otwarte elektrownie atomowe rozbijające jądra ciężkich pierwiastków?...] -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2019-12-12 14:11:35 | |
Autor: K | |
Diesel | |
On 12/12/2019 03:06, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Ten tzw. za jakis czas to tak minimum 20-30 lat. |
|
Data: 2019-12-12 17:16:38 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 12-12-2019 o 04:06, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Auto na wodór to elektryk, a nie spalinówka. |
|
Data: 2019-12-15 02:46:34 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
"Cavallino" qstp54$5ri$1$Cav@news.chmurka.net Spalinówki IMO przechodzą do lamusa!!! Auto na wodór to elektryk, Niekoniecznie. https://youtu.be/gfKqraWRSSs?t=802 a nie spalinówka. Ale IMO wodorówki niewiele zmienią... -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2019-12-15 07:18:21 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 15-12-2019 o 02:46, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Koniecznie. Mowa o tym co jest lub może być w produkcji. |
|
Data: 2019-12-27 08:47:15 | |
Autor: cyklista | |
Diesel | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
one wcale się nie będą rozgrzewały bo przy -20 to im zostanie tyle prądu w baterii że może się dokulają 20% normalnego zasięgu, chyba że baterie będą miały swoje ogrzewanie |
|
Data: 2019-12-11 08:59:06 | |
Autor: Poldek | |
Diesel | |
W dniu 2019-12-11 o 08:42, Bolko pisze:
Zimno się zrobiło. W Mini są silniki BMW. A BMW to marka znana i lubiana przez miłośników hałasu i smrodu. |
|
Data: 2019-12-11 01:06:54 | |
Autor: Bolko | |
Diesel | |
W dniu środa, 11 grudnia 2019 08:59:05 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
W dniu 2019-12-11 o 08:42, Bolko pisze: Szczerze to od kiedy widziałem jak BMW nie mogło wjechać na krawężnik bo śnieg a ja na letnich bezproblemu wjechałem to przestałem sie interesować tym autem. Ale to wewnętrzne zdziwienie. Takie małe a taaki halas. Dawno się tak nie ubawiłem |
|
Data: 2019-12-11 10:17:29 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 11-12-2019 o 10:06, Bolko pisze:
W dniu środa, 11 grudnia 2019 08:59:05 UTC+1 użytkownik Poldek napisał: Ale to nie ma związku z marką, tylko z tylnym napędem. Nie nadającym się totalnie na zimę. |
|
Data: 2019-12-11 11:10:59 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Diesel | |
Nie umiesz jeździć.
Może zapisz się na jakiś kurs. -- -- - Ale to nie ma związku z marką, tylko z tylnym napędem. |
|
Data: 2019-12-11 11:30:42 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Diesel | |
W dniu 2019-12-11 o 11:10, ąćęłńóśźż pisze:
Nie umiesz jeździć. Czyli trzeba tyłem? :-) Robert |
|
Data: 2019-12-11 13:48:23 | |
Autor: RadoslawF | |
Diesel | |
W dniu 2019-12-11 o 11:30, Robert Wańkowski pisze:
Nie umiesz jeździć. Nie, wystarczy rozumem się posłużyć. Nie zapomnę jak wiele lat temu wjechałem bez problemu w miejsce parkingowe gdzie pan z BMW nie dawał rady wjechać. A ja polonezem bez stresu i na luzie. Myślałem że ma gówniane opony ale może nie miałem racji. :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2019-12-12 15:47:58 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Diesel | |
Ty też nie umiesz wjechać na krawężnik?
A pod stromą oblodzoną górę przednionapędowcem umiesz? I ruszyć na śliskim szybciej, niż tylnonapędowiec? -- -- - Czyli trzeba tyłem? |
|
Data: 2019-12-12 16:26:45 | |
Autor: GDeF | |
Diesel | |
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a@e.pl> napisał w wiadomości news:5df2531f$0$17359$65785112news.neostrada.pl...
Ty też nie umiesz wjechać na krawężnik? A ch... cię to obchodzi. |
|
Data: 2019-12-12 19:02:56 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Diesel | |
A Cavallino to obchodzi.
-- -- - A ch... cię to obchodzi. |
|
Data: 2019-12-11 12:07:18 | |
Autor: Poldek | |
Diesel | |
W dniu 2019-12-11 o 10:17, Cavallino pisze:
W dniu 11-12-2019 o 10:06, Bolko pisze: Samochody osobowe z napędem na tył w dzisiejszych czasach to tylko marki BMW i Mercedes (oraz ew. może jeszcze jakieś niszowe). Wszyscy inni dawno przeszli na napęd przednich kół. |
|
Data: 2019-12-11 12:28:41 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 11-12-2019 o 12:07, Poldek pisze:
W dniu 2019-12-11 o 10:17, Cavallino pisze: VW właśnie odwraca trend i przechodzi na tylny napęd w ID3. Z kolei BMW właśnie w modelu 1 zmieniło na przedni. |
|
Data: 2019-12-12 03:56:51 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
"Cavallino" qsqjt7$ra4$1$Cav@news.chmurka.net VW właśnie odwraca trend i przechodzi na tylny napęd w ID3. Bo jest tańszy. Najlepszy jest AWD -- i kiedyś będzie tylko taki. -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2019-12-12 17:17:42 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 12-12-2019 o 03:56, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Nie tylko. Ma kupę innych zalet i praktycznie nie ma żadnej z wad RWD. |
|
Data: 2019-12-12 20:01:50 | |
Autor: JDX | |
Diesel | |
On 2019-12-12 17:17, Cavallino wrote:
[...] Nie tylko.Tylko jakimś dziwnym trafem nie ma fajnych aut z FWD. :-D Kiedyś przy jakiejś innej dyskusji wspomniałem o hot-hatchach, ale wspomniałem też, że mają poważną wadę konstrukcyjną w postaci FWD właśnie. Z takich codziennych problemów: buksowanie kół przy dynamicznym ruszaniu przy odrobinie wilgoci (np. mżawka w środku lata) w FWD jest dosyć wkurwiające i uważam to za poważną wadę tego typu napędu. |
|
Data: 2019-12-12 22:27:13 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 12-12-2019 o 20:01, JDX pisze:
Z takich codziennych problemów: buksowanie kół przy dynamicznym ruszaniu Ale do rowu nie ściągnie, w przeciwieństwie do RWD. |
|
Data: 2019-12-13 02:12:32 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
"Cavallino" qsubbe$dgu$1$Cav@news.chmurka.net Ale do rowu nie ściągnie, w przeciwieństwie do RWD. Teorie: Może warto prowadząc, czuć prowadzony samochód?... Może nie warto dopuszczać do sytuacji, gdy samochód prowadzi jeźdźca? ;) - W trakcie przyspieszania przód jest odciążany a tył jest dociążany, dlatego IMO warto dać więcej KM na tylną oś podczas przyspieszania... - Kołami skrętnymi są zazwyczaj ;) koła przednie, dlatego IMO warto dać napęd na koła tylne, by zmniejszyć siły działające na opony... -=- Praktyka: Kilkaset (wiem -- inni 10 razy więcej niż ja) kkm przejechałem z RWD bez zaliczania rowów. Nie wiem, czym jest jazda z FWD bez buksowania przednich kół, choć z FWD zaliczyłem 10 razy mniej km niż z RWD... -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2019-12-29 09:13:30 | |
Autor: Shrek | |
Diesel | |
W dniu 13.12.2019 o 02:12, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Praktyka: Dowód równie dobry jak: Teoria - zapierdalanie powiązane z maniem przepisów w d4 jest niebezpieczne. Praktyka - "ja przejechałem kilkaset kkm zapierdaljąc i żyję!" Zarówno teoria jak i praktyka jest taka, że RWD mn iej wybacza niż FWD i nie ma co do tego dorabiać teorii. -- Shrek |
|
Data: 2020-01-08 23:33:58 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
"Shrek" 5e08602a$0$552$65785112@news.neostrada.pl Zarówno teoria jak i praktyka jest taka, że RWD mn iej wybacza niż FWD i nie ma co do tego dorabiać teorii. IMO pijanemu wybacza tak samo a trzeźwemu -- RWD wybaczy więcej niż FWD, ale to moja opinia oparta i o praktykę, i o teorię. -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2020-01-09 06:33:44 | |
Autor: Shrek | |
Diesel | |
W dniu 08.01.2020 o 23:33, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Zarówno teoria jak i praktyka jest taka, że RWD mn iej wybacza niż FWD i nie ma co do tego dorabiać teorii. No skoro tak twierdzisz, to cię nie przekonam. -- Shrek |
|
Data: 2019-12-13 06:13:49 | |
Autor: JDX | |
Diesel | |
On 2019-12-12 22:27, Cavallino wrote:
W dniu 12-12-2019 o 20:01, JDX pisze:Nie przypominam sobie. Raz mi tył trochę zarzuciło przy wyprzedzaniu na pozostałościach zbitego śniegu i tyle. Nawet nogi z gazu nie zdjąłem. Aha, i jeszcze odnośnie wad FWD - padające przeguby to IMO ogroooomny problem. |
|
Data: 2019-12-13 17:27:05 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 13-12-2019 o 06:13, JDX pisze:
On 2019-12-12 22:27, Cavallino wrote: A ja tak i mi wystarczy po życia kres. |
|
Data: 2019-12-29 08:19:34 | |
Autor: Shrek | |
Diesel | |
W dniu 12.12.2019 o 20:01, JDX pisze:
Z takich codziennych problemów: buksowanie kół przy dynamicznym ruszaniu Ale tu mówimy o dużych mocach. No i wtedy i tył zacznie ci się albo ślizgać i dupa latać albo elektonika ci moc wykastruje i będzie _trochę_ lepiej ale dale słabo;) Jak dla mnie samochody dzielą się na te do codziennej jazdy (i tu lepszy jest przedni napęd, bo tylni niewiele daje (choć wróć lepszy promień skrętu) za to o wiele mniej wybacza i automat, a do zabawy to na przykład mx5 koniecznie w manualu. Próby połączenia tego w jeden samochód sprawiają, że finalnie wpada on do kategorii pierwszej czyli dupowozu. Taki wyszedł mój kompromis - 200KM, automat, awd. Przyspiesza zajebiście, słabo skręca bo ciężki i jednocześnie jest po prostu zupełnie wyprany z emocji - to co by zostało, to trzyliterowe literki kastrują;) Żona zadowolona - w sam raz dla niej;) -- Shrek |
|
Data: 2019-12-29 10:00:08 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Diesel | |
W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś powyżej 80-100 KM, bo to do niczego niepotrzebne, no ale to taka uliczka w która wpędza nas marketing i słomstwowbutach, podobnie jak SUV do miasta dla niepracujących żon.
-- -- - Taki wyszedł mój kompromis - 200KM |
|
Data: 2019-12-29 12:54:29 | |
Autor: Shrek | |
Diesel | |
W dniu 29.12.2019 o 10:00, ąćęłńóśźż pisze:
W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś powyżej 80-100 KM, Dlaczego nasrane? Akurat w używkach Volvo dopłata za 210 koni to raptem ze dwa tysie w porównaniu do 140KM i komfort posiadania najpopularnijszej wersji, co przekłada się na niższe koszty serwisu. Nie mówię, że to do czegoś super przydatne, ale skoro niewiele droższe a auto traktuję trochę jak zabawkę, bo do pracy mam szybciej KM albo w lato motorkiem dla przyjemności to czemu nie? Już prędzej bym stwierdził, że w ogóle posiadanie auta to fanaberia, ale żona się ze mną nie zgadza;) PS. To że masz mocne auto nie oznacza od razu że musisz zapierdalać - ja po prostu lubię przyspieszenia i ruszam bardzo dynamicznie, ale jadę już normalnie po warszawsku +20. A często i zgodnie z ograniczeniami - wtedy żona pyta czemu tak wolno;). Tak sam ma z motocyklem - dość mocny jak na chopperka, ale bez przedniej szyby - po pierwsze kupiłeś choppera to teraz gryź muchy, po drugie to samo co z autem - lubię przyspieszenia a nie samo zapierdalanie, więc brak szyby to świadomy wybór, żeby tak powyżej 90 to nie jeździć bo wieje. Z praktyki powiem ci, że im bardziej komfortowe auto, tym wolniej jadę po mieście (autostrady to inna sprawa). Najfajniej się zapieprza jakimiś "analogowymi" szrotami co ma niestety swoje odzwierciedlenie wśród młodzieży w betach:( W mercedesie E klasie to czy jedziesz 50 czy 90 to to samo uczucie. Jedni wtedy zapieprzają 90, ja raczej jadę 50 i wkurwiam taksówkarzy:) -- Shrek |
|
Data: 2020-01-06 00:50:36 | |
Autor: Lort | |
Diesel | |
Kto: Shrek Gdzie: pl.misc.samochody Kiedy: 29.12.2019, 12:54:29
W dniu 29.12.2019 o 10:00, ąćęłńóśźż pisze: Żeby prowadzić dyskusję w usenecie z kimś, kto ma głęboko w dupie elementarne zasady prowadzenia dyskusji w usenecie? Nie czuję się na siłach odpowiedzieć :P Akurat w używkach Volvo dopłata za 210 koni to raptem ze dwa tysie w porównaniu do 140KM i komfort posiadania najpopularnijszej wersji, co przekłada się na niższe koszty serwisu. Plus pewien, nazwijmy to, komfort jazdy. Przejawiający się chociażby tym, że bez większego kłopotu (i ryzyka, że kogoś wkurzymy) można wbić się z podporządkowanej, rozbiegówki nie okazują się za krótkie itd, itp, etc. Nie mówię, że to do czegoś super przydatne, Prócz powyższego -- chyba mało jeździsz po krajówkach, co? Ostatnio coraz częstszym zjawiskiem jest dostojnie jadący Ojciec Prowadzący, powiedzmy że w porywach 70/90, a za nim co najmniej kilka samochodów siedzących mu prawie na zderzaku i bez zamiaru wyprzedzania. Uwierz, że nawet mając 200+ KM czasem musisz długo czekać na przeskoczenie tego, o ile nie masz w zwyczaju pchać się w ciemno, albo na trzeciego. Ja nie mam. |
|
Data: 2020-01-06 07:58:05 | |
Autor: Bolko | |
Diesel | |
Prócz powyższego -- chyba mało jeździsz po krajówkach, co?Jeśli to nie jest niedziela rano to ja z założenia na krajówkach nie wyprzedzam. |
|
Data: 2020-01-06 08:39:01 | |
Autor: Shrek | |
Diesel | |
W dniu 06.01.2020 o 00:50, Lort pisze:
Nie mówię, że to do czegoś super przydatne, Mało. Po prostu nie lubię. Esek coraz więcej, a ostanią milę lubię sobie nawet wojewódzką pozwiedzać. Po prostu lubię prowadzić. Jak nie muszę to staram się krajówkami nie jeżdzić. -- Shrek |
|
Data: 2020-01-20 00:23:08 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
"Shrek" 5e0893f5$0$517$65785112@news.neostrada.pl Tak sam ma z motocyklem - dość mocny jak na chopperka, Motocykle mają ;) kaski z szybkami... teraz gryź muchy, po drugie to samo co z autem - lubię -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2020-01-20 00:17:31 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
Gdy masz co najmniej 1700 kg -- potrzeba więcej niż 100 KM.
(tak ze 100 kW to minimum dla kompaktu z kilkoma osobami i bagażami, nie wspominając o przyczepie kempingowej czy innej bądź o samochodzie cięższej klasy...) LC "ąćęłńóśźż" 5e086b18$1$556$65785112@news.neostrada.pl : W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś : powyżej 80-100 KM, bo to do niczego niepotrzebne, : no ale to taka uliczka w która wpędza nas marketing : i słomstwowbutach, podobnie jak SUV do miasta dla : niepracujących żon. -- -- - Taki wyszedł mój kompromis - 200KM |
|
Data: 2020-01-20 03:29:41 | |
Autor: JDX | |
Diesel | |
On 2020-01-20 00:17, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Gdy masz co najmniej 1700 kg -- potrzeba więcej niż 100 KM.E tam, np. kultowy San H100 miał jakieś 100 KM i z 50 osób zabierał. :-D Z bagażami. :-D |
|
Data: 2020-01-20 00:14:10 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
"Shrek" 5e085386$0$510$65785112@news.neostrada.pl skrętu) za to o wiele mniej wybacza i automat, a do zabawy to na przykład mx5 koniecznie w manualu. Automatyczna zezwala na ręczne sterowanie. (przynajmniej te zezwalają, które poznałem) -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2020-01-20 18:14:08 | |
Autor: Shrek | |
Diesel | |
W dniu 20.01.2020 o 00:14, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
skrętu) za to o wiele mniej wybacza i automat, a do zabawy to na przykład mx5 koniecznie w manualu. Zezwala ale to nie to samo. Moja też zezwala. -- Shrek |
|
Data: 2019-12-12 08:45:12 | |
Autor: JDX | |
Diesel | |
On 2019-12-11 12:28, Cavallino wrote:
[...] VW właśnie odwraca trend i przechodzi na tylny napęd w ID3.Z drugiej strony, od niedawna Mercedes oferuje wersję jakiegoś dostawczaka z przednim napędem. Co do tematu, to dzisiaj czekając na kogoś na parkingu pod szpitalem usłyszałem odgłosy odpalanego dizla. Silnik zaskoczył od dotknięcia, ale na obroty wchodził jak taki w stuletnim traktorze, co natychmiast przykuło moją uwagę, bo pomyślałem, że ktoś traktorem do szpitala przyjechał. :-) Pojazdem wyposażonym w to cudo okazała się Ibiza. W miarę współczesna, tzn. z pewnością wyprodukowana w obecnym tysiącleciu, a może nawet obecnej dekadzie. Ale są też fajne dizle. I do tego ekologiczne: https://www.youtube.com/watch?v=pPxXfKPll6M :-) |
|
Data: 2019-12-13 21:54:43 | |
Autor: jerzu.xyz | |
Diesel | |
On Thu, 12 Dec 2019 08:45:12 +0100, JDX <jdx@onet.pl> wrote:
Z drugiej strony, od niedawna Mercedes oferuje wersję jakiegoś Sprinter. Crafter, obecnie produkowany przez Renault, też już jest FWD. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2019-12-15 11:13:06 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Diesel | |
W dostawczakach przyczyny mogą być inne niż prowadzenie się czy nawet koszty, np. chęć obniżenia podłogi.
-- -- - Sprinter. |
|
Data: 2019-12-16 07:31:27 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Diesel | |
On 2019-12-12 08:45, JDX wrote:
VW właśnie odwraca trend i przechodzi na tylny napęd w ID3.Z drugiej strony, od niedawna Mercedes oferuje wersję jakiegoś Raczej od dawna :) MB100 np. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2019-12-11 13:47:55 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Diesel | |
2019-12-11 o 12:07 +0100, Poldek napisał:
Samochody osobowe z napędem na tył w dzisiejszych czasach to tylko Renault Twingo. Mateusz |
|
Data: 2019-12-12 15:52:15 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Diesel | |
A motocykle, skutery i rowery?
Miszczunio zapie....ania 130/50 nie umie wjechać rowerem na krawężnik? -- -- - Samochody osobowe z napędem na tył w dzisiejszych czasach to tylko marki BMW i Mercedes. |
|
Data: 2019-12-12 03:55:10 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Diesel | |
"Cavallino" qsqc78$o6h$1$Cav@news.chmurka.net Ale to nie ma związku z marką, tylko z tylnym napędem. Jeździłeś RWD czy wiesz z opowiadań? -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/ |
|
Data: 2019-12-12 17:19:30 | |
Autor: Cavallino | |
Diesel | |
W dniu 12-12-2019 o 03:55, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Jeździłem - kilka pierwszych aut którymi jeździłem było właśnie RWD. Mój największy zimowy koszmar wiąże się właśnie z takim wynalazkiem. Opanowanie FWD było później już bułką z masłem, nawet na śliskim, bo sam nie skręcał do rowu. |
|
Data: 2019-12-13 21:50:53 | |
Autor: jerzu.xyz | |
Diesel | |
On Wed, 11 Dec 2019 08:59:06 +0100, Poldek <pugilares@interia.eu>
wrote: W Mini są silniki BMW. Albo PSA. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2019-12-18 12:01:11 | |
Autor: robot | |
Diesel | |
W dniu 2019-12-11 o 08:42, Bolko pisze:
Zimno się zrobiło.O ja pierdole! I co teraz będzie?! |