Diesel 5,04 zł

Data: 2011-03-28 15:22:42
Autor: TUsk-154
Diesel 5,04 zł

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:imq218$cn5$1mx1.internetia.pl...
Nosz kuźwa, co za bandycki reżim nastał...
A naród klaszcze...

Bekon, dobrz, SLD nie rzadzi - mielibysmy Grecje :/

Data: 2011-03-28 15:26:42
Autor: boukun
Diesel 5,04 zł

Użytkownik "TUsk-154" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imq23o$f40$1inews.gazeta.pl...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:imq218$cn5$1mx1.internetia.pl...
Nosz kuźwa, co za bandycki reżim nastał...
A naród klaszcze...

Bekon, dobrz, SLD nie rzadzi - mielibysmy Grecje :/

Proszę mnie nie traktować na równi ze sobą... Nie dam się wciągnąć w prymitywne rozmówki co jeslk lepsze, kiła czy rzeżączka...
Nie interesują mnie sondaże dla motłochu...

boukun

Data: 2011-03-28 16:42:58
Autor: TUsk-154
Diesel 5,04 zł

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:imq2n0$gd6$1mx1.internetia.pl...

[...]

To czym wg ciebie SLSD, kila czy rzezaczka?

Data: 2011-03-28 17:53:29
Autor: boukun
Diesel 5,04 zł

Użytkownik "TUsk-154" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imq6q9$11i$1inews.gazeta.pl...

[...]

To samo gówno co POPiS...

boukun

Data: 2011-03-29 10:14:58
Autor: TUsk-154
Diesel 5,04 zł

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:imqba9$uml$1mx1.internetia.pl...

[...]

Masz jakies specjalne, emocjonalne wiezi z SLD, ze na POPIS plujesz a komuchow wychwalasz nad niebiosa?

Data: 2011-03-29 14:56:19
Autor: boukun
Diesel 5,04 zł

Użytkownik "TUsk-154" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ims4e3$psk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie lubię z głupcami rozmawiać..., którzy udają, że jedni to komuchy, a drudzy komuchy to nie komuchy... Baw się sam w co jest lepsze, kiła czy rzeżączka...

boukun

boukun

Diesel 5,04 zł