Diesel - Wysiad³y wtryskiwacze?

Data: 2010-04-20 10:28:27
Autor: Piotrek
Diesel - Wysiad³y wtryskiwacze?
Mam Silnik 1.8 TD w Mondku z 96 roku. Przebieg 250 ty¶.
Rano odpala ale zakopci, potem na ludzie nie kopci pracuje równo. Kiedy dodajê gazu zw³aszcza dynamicznie to widaæ jak dymi na czarno. Chyba bardziej dymi jak silnik jest rozgrzany ni¿ na zimno. To objaw wtryskiwaczy do regeneracji czy mo¿e co¶ byæ jeszcze? Nie chcê robiæ czego¶ co nie trzeba.

Data: 2010-04-20 09:36:23
Autor: to
Diesel - Wysiad³y wtryskiwacze?
Piotrek wrote:

Mam Silnik 1.8 TD w Mondku z 96 roku. Przebieg 250 tyÅ›. Rano odpala ale
zakopci, potem na ludzie nie kopci pracuje równo. Kiedy dodaję gazu
zwłaszcza dynamicznie to widać jak dymi na czarno. Chyba bardziej dymi
jak silnik jest rozgrzany niż na zimno. To objaw wtryskiwaczy do
regeneracji czy może coś być jeszcze? Nie chcę robić czegoś co nie
trzeba.

W tym silniku jest jeszcze tzw. "booster", który często odmawia posłuszeństwa dając np. tego typu efekty. Ale mnie o szczegóły nie pytaj, wiem tylko tyle, ze wielu użytkowników 1,8 TD już go wymieniało lub regenerowało, na jakimś forum Forda powinni powiedzieć Ci więcej.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-20 12:34:49
Autor: Pedro
Diesel - Wysiadły wtryskiwac ze?

regenerowało, na jakimś forum Forda powinni powiedzieć Ci więcej.

ford fiesta klub i szukaj urzytkownika o nazwie fordon on zjadl zeby na tym silniku i wie absolutnie wszystko

Data: 2010-04-20 10:31:40
Autor: krzysiek82
Piotrek pisze:
To objaw  wtryskiwaczy do regeneracji czy mo¿e co¶ byæ jeszcze? Nie chcê robiæ czego¶ co nie trzeba.

Takie co¶ siê weryfikuje a nie os±dza tutaj. Nikt nie jest wró¿k±.

--
krzysiek82

Data: 2010-04-20 11:30:59
Autor: Piotrek
Diesel - Wysiad³y wtryskiwacze?
Jadê do mechanika w ¶rodê, tylko nie chcê ¿eby mi wciska³ ciemnotê.

Data: 2010-04-20 10:36:10
Autor: Rafa³
Piotrek pisze:
[...]

Zacznij od filtra powietrza.
Kiedy ostatnio wymienia³e¶? mo¿e to przez ten py³ wulkaniczny....;)

Data: 2010-04-20 10:39:11
Autor: Gabriel'Varius'
Diesel - Wysiad³y wtryskiwacze?
U¿ytkownik Rafa³ napisa³:
Piotrek pisze:

[...]

Hehe, myslisz ze Mondek tak wysoko lata i ma silnik odrzutowy :-)

Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-04-20 10:41:32
Autor: krzysiek82
Rafa³ pisze:
  > Zacznij od filtra powietrza.
Kiedy ostatnio wymienia³e¶? mo¿e to przez ten py³ wulkaniczny....;)

paradoksalnie mo¿e to byæ tak¿e katalizator :)

--
krzysiek82

Data: 2010-04-20 10:49:45
Autor: Rafa³
krzysiek82 pisze:
Rafa³ pisze:
 > Zacznij od filtra powietrza.
Kiedy ostatnio wymienia³e¶? mo¿e to przez ten py³ wulkaniczny....;)

paradoksalnie mo¿e to byæ tak¿e katalizator :)

mo¿e, ale taniej i ³atwiej jest wymieniæ filtr powietrza, statystycznie jest wiêksze prawdopodobieñstwo jego przytkania.

Diesel - Wysiad³y wtryskiwacze?