Diesel brzmi jak dwusuw

Data: 2012-03-12 14:38:08
Autor: M1SLQ
Diesel brzmi jak dwusuw
Zaciekawiło mnie brzmienie silnika Diesla w samochodzie s±siada: nawet po rozgrzaniu brzmi jak dwusuw w Syrence :) Samochód to jaki¶ stary zaniedbany do granic możliwo¶ci Seat Cordoba. Objawem jakiego uszkodzenia może być taki odgłos pracy silnika?

Pozdrawiam

Data: 2012-03-12 14:39:11
Autor: Chris
Diesel brzmi jak dwusuw
M1SLQ nabazgrał(a):

[...]

Wymień zasilacz, pomoże ....

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-03-12 14:39:20
Autor: M1SLQ
Diesel brzmi jak dwusuw
ups, NTG. Poszedł Cancel ale nie zadziałał...

Data: 2012-03-12 14:42:48
Autor: Chris
Diesel brzmi jak dwusuw
M1SLQ nabazgrał(a):

ups, NTG. Poszedł Cancel ale nie zadziałał...

Za póĽno dałe¶ :)

Data: 2012-03-12 14:46:04
Autor: Sławek Maculewicz
Diesel brzmi jak dwusuw
Dnia 12-03-2012 o 14:38:08 M1SLQ <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyprecz.o2.pl>  napisał(a):

[...]

Zasilacz do wymiany.

--
Brak sygnaturki.

Data: 2012-03-12 17:12:58
Autor: R.e.m.e.K
Diesel brzmi jak dwusuw
Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:38:08 +0100, M1SLQ napisał(a):

Zaciekawiło mnie brzmienie silnika Diesla w samochodzie sąsiada: nawet po rozgrzaniu brzmi jak dwusuw w Syrence :) Samochód to jakiś stary zaniedbany do granic możliwości Seat Cordoba. Objawem jakiego uszkodzenia może być taki odgłos pracy silnika?

Pewnie wiatrak na radiatorze waterblocku ma obluzowany pasek ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-03-12 18:13:52
Autor: Jacek
Diesel brzmi jak dwusuw
[...]

Cos z oprogrmowaniem nie tak...

Data: 2012-03-12 19:05:15
Autor: qwerty
Diesel brzmi jak dwusuw
Użytkownik "M1SLQ"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f5dfc45$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Brudny wentylator

Data: 2012-03-12 19:36:31
Autor: nom
Diesel brzmi jak dwusuw

Użytkownik "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f5dfc45$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
Zaciekawiło mnie brzmienie silnika Diesla w samochodzie s±siada: nawet po rozgrzaniu brzmi jak dwusuw w Syrence :)

Jeżeli brzmi tak:
http://www.youtube.com/watch?v=eH3Iz8rdN7M
to całkiem nieĽle jak na Diesela. :-)

Diesel brzmi jak dwusuw