Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?

Data: 2009-05-06 07:25:20
Autor: mak
Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?

Z diesli poszukuję Astry G 2.0 DTI (100KM). Wiem,
że legendarne diesle VW są pewnie bez porównania lepsze, ale ja szukam Opla.

musisz usłyszeć jak aito odpala 1szy raz zapalony rano.

Te silniki bywają dziwne - rano trzeba chcwile pokręcić żeby odpalił, a potem już  cały dzien na dotyk...

Strasznie mnie to wnerwiało, a zaprzyjaźniony mechnik mowił, że wtedy pompa chodzi na sucho przez chwile i moze być z nią szybciej kuku..

maki __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4054 (20090505) __________

Data: 2009-05-07 07:05:18
Autor: ąćęłńóśźż
Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?
IMHO dokładnie na odwrót, rano na zimno to każdy głupi diesel odpala (no chyba, że padaka w dodatku bez połowy swiec), ale mocno gorący w cyklu jazdy miejskiej to już róznie bywa.
JaC

-- -- -