Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?

Data: 2009-05-06 08:18:40
Autor: Agent
Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?

Użytkownik "Albi" <awal@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtqf72$1fg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,
chciałem Was spytać, drodzy Grupowicze o kwestię diesla. Zamierzam (zamierzenia narazie 50/50 z benzyną+LPG) sprawić sobie diesla, a wcześniej diesla nigdy nie używałem. Na grupie i poza nią zdążyłem wiele się naczytać. Żeby od razu nie gasić silnika, zimnego nie męczyć wysokimi obrotami i przyspieszeniami. Przeczytałem również o niskim spalaniu, znakomitym momencie obrotowym i elastyczności takich silników. Ale moim koszmarem jest (tutaj będę pisał hasłowo): turbina, wtryskiwacze, pompa, dwumasa i każdy inny element kosztujący w razie serwisowania grube tysiące złotych :(. Czemu tak wiele ludzi jeździ dieslami, skoro mają taką złą otoczkę? No chyba, że jeżdzą nimi ludzie bogaci. Z diesli poszukuję Astry G 2.0 DTI (100KM). Wiem,

Ten diesel nie ma turbospeżarki ze zmienną geometria więc problemów powinno byc mniej, taniej i później. Poza tym tu masz trochę o tym silniku http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5473

Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?