Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?

Data: 2009-05-06 18:50:33
Autor: Damian / EXCAR group
Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?

Użytkownik "Albi"
albo zapomnieć o dieslu na amen;). Przepraszam za elaborat, ale polegam na doświadczeniu i wiedzy Grupowiczów, stąd takie opisanie problemu.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Kiedys jak mocno handlowalem marka Volvo to zauwazylem dosc specyficzna i ciekawa rzecz.
Otoz jak nabywalem samochod uzywany tej marki (w salonie) to warunkiem nabycia zawsze dla mnie byla
gwarancja i tu o ile w przypadku silnikow benzynowych to salon udzielal gwarancji ***BEZPROBLEMOWO*** nawet
w ponad 7-dmio letnim aucie to juz w przypadku diesla nie bylo tak wesolo a wywalczenie gwarancji na auto ktore
dopiero co skonczylo dwa lata bylo dosc trudne i to nawet w autkach ze smiesznymi przebiegami.
Po dzien dzisiejszy nie wiem dlaczego tak sie bali udzielac gwarancji na diesla.

A tak wogole to nie lubie Diesli. I pomimo ze jezdze (juz drugim z kolei, niestety z przymusu) to uwazam ze
benzyna jest duzo, duzo lepsza i pewniejsza, a kazdy diesel wydaje mi sie dziwnie zamulony i pomimo fajnego
momentu i mocy to wrazenie z jazdy jakby mniejsze.

Jakos nigdy mi sie nie zdarzylo miec problemow z silnikiem benzynowym,
a z dieslami t juz pare przebojow mialem.
No i warunek konieczny (jak dla mnie) posiadania diesla to dobre Asistance i koniecznie wykupiony ADAC :)

Data: 2009-05-07 08:43:26
Autor: .Peeter
Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?
Użytkownik "Damian / EXCAR group" napisał
kazdy diesel wydaje mi sie dziwnie zamulony i pomimo fajnego
momentu i mocy to wrazenie z jazdy jakby mniejsze.

Przewieźć Cię? ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Diesel - czy to naprawdę diabeł wcielony?