Data: 2010-03-04 14:40:01 | |
Autor: kogutek | |
Diesel-krótkie trasy | |
Witam,A co to za różnica jakie paliwo jak silnik nie procuje w optymalnej temperaturze. Właściwe luzy między współpracującymi elementami ma wtedy kiedy jest rozgrzany. W żarówce jak obniżysz napięcie to jej temperatura spada i rośnie żywotność. W silniku spalinowym jest odwrotnie. Z własnego doświadczenia. Robiłem kiedyś dużo remontów silników. Z reguły od fiata 125p. Taki co był wykorzystywany tylko do jeżdżenia do pracy i był ciągle niedogrzany, remont co 100 tysięcy. Taksówkarze robili do 200 tysięcy. Krawcy co rozwozili towar po kraju robili do 250 tysięcy. Jak robisz małe przebiegi po mieście i na co dzień nie musisz wozić betoniarki to kup mały tani w naprawach i opłatach samochód. Po to robią małe tanie samochody. To nie wstyd do roboty zamiast autobusem jeździć 126p. -- |
|