Data: 2010-07-12 02:29:45 | |
Autor: bartekk | |
Diesel na LPG ? | |
Tutaj masz ciężarówkę przerobioną na CNG:
http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/78-i-2010/213-iveco-daily-np.html Jest to silnik 3.0 po zmianie głowicy, głównym paliwem jest sprężony gaz ziemny + 15 litrów PB95 jako paliwo zapasowe. W przypadku tej zmiany Dane silnika: veco Daily 50C14G silnik: 4-ro cylindrowy, rzędowy, 16-to zaworowy, DOHC, z wielopunktowym, sekwencyjnym wtryskiem, układ zapłonowy statyczny z jedną cewką na świecę zapłonową, EDC, turbosprężarka i chłodzenie powietrza doładowującego "Intercooler"; chodzony cieczą, wentylator włączany elektromagnetycznie, 3-drożny katalizator 100 kW (136 KM) od 2730 do 3500 obr./min., 350 Nm od 1500 do 2730 obr./ min. Drugim rozwiązaniem które można zastosować to dodatek CNG do tlenu które jest spalane razem z ON, zamiast robić chiptuning można zastosować takie rozwiązanie a samochód dostanie kilka koni dodatkowo.. Pozdrawiam bartekk http://www.cng.auto.pl |
|
Data: 2010-07-12 21:39:52 | |
Autor: to | |
Diesel na LPG ? | |
bartekk wrote:
Jest to silnik 3.0 po zmianie gĹowicy, gĹĂłwnym paliwem jest sprÄĹźony gaz I to jest Twoim zdaniem nadal diesel? Drugim rozwiÄ zaniem ktĂłre moĹźna zastosowaÄ to dodatek CNG do tlenu ktĂłre I kilkadziesiÄ t kg. Rewelacyjny pomysĹ. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-13 18:30:17 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Diesel na LPG ? | |
W dniu 2010-07-12 11:29, bartekk pisze:
Tutaj masz ciężarówkę przerobioną na CNG: LOL - przez grzeczność oczywiście nikt nie zauważył, że do już nie jest żaden Diesel, tylko regularny Otto. Drugim rozwiązaniem które można zastosować to dodatek CNG do tlenu To akurat jest kretynizmem - już lepiej i taniej będzie zastosować tutaj dodatek LPG do powietrza, tak jak to robią w UK by obniżyć zużycie ON, które jest niestety drogie. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |