Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Diesel na LPG ?

Diesel na LPG ?

Data: 2010-07-12 02:29:45
Autor: bartekk
Diesel na LPG ?
Tutaj masz ciężarówkę przerobioną na CNG:
http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/78-i-2010/213-iveco-daily-np.html

Jest to silnik 3.0 po zmianie głowicy, głównym paliwem jest sprężony
gaz ziemny + 15 litrów PB95 jako paliwo zapasowe.
W przypadku tej zmiany

Dane silnika:
veco Daily 50C14G
silnik: 4-ro cylindrowy, rzędowy, 16-to zaworowy, DOHC, z
wielopunktowym, sekwencyjnym wtryskiem, układ zapłonowy statyczny z
jedną cewką na świecę zapłonową, EDC, turbosprężarka i chłodzenie
powietrza doładowującego "Intercooler"; chodzony cieczą, wentylator
włączany elektromagnetycznie, 3-drożny katalizator
100 kW (136 KM) od 2730 do 3500 obr./min., 350 Nm od 1500 do 2730 obr./
min.

Drugim rozwiązaniem które można zastosować to dodatek CNG do tlenu
które jest spalane razem z ON, zamiast robić chiptuning można
zastosować takie rozwiązanie a samochód dostanie kilka koni dodatkowo..

Pozdrawiam
bartekk
http://www.cng.auto.pl

Data: 2010-07-12 21:39:52
Autor: to
Diesel na LPG ?
bartekk wrote:

Jest to silnik 3.0 po zmianie głowicy, głównym paliwem jest sprężony gaz
ziemny + 15 litrĂłw PB95 jako paliwo zapasowe. W przypadku tej zmiany

I to jest Twoim zdaniem nadal diesel?

Drugim rozwiązaniem które można zastosować to dodatek CNG do tlenu które
jest spalane razem z ON, zamiast robić chiptuning można zastosować takie
rozwiązanie a samochód dostanie kilka koni dodatkowo.

I kilkadziesiąt kg. Rewelacyjny pomysł.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-07-13 18:30:17
Autor: Artur Maśląg
Diesel na LPG ?
W dniu 2010-07-12 11:29, bartekk pisze:
Tutaj masz ciężarówkę przerobioną na CNG:
http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/78-i-2010/213-iveco-daily-np.html

Jest to silnik 3.0 po zmianie głowicy, głównym paliwem jest sprężony
gaz ziemny + 15 litrów PB95 jako paliwo zapasowe.

LOL - przez grzeczność oczywiście nikt nie zauważył, że do już nie jest
żaden Diesel, tylko regularny Otto.

Drugim rozwiązaniem które można zastosować to dodatek CNG do tlenu
które jest spalane razem z ON, zamiast robić chiptuning można
zastosować takie rozwiązanie a samochód dostanie kilka koni dodatkowo.

To akurat jest kretynizmem - już lepiej i taniej będzie zastosować
tutaj dodatek LPG do powietrza, tak jak to robią w UK by obniżyć
zużycie ON, które jest niestety drogie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Diesel na LPG ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona